۹۴ صندوق اخذ رای‌ برای شهرستان آستارا پیش‌بینی شد

صابر گفت: ۹۴ صندوق برای اخذ رای مردم شهرستان آستارا در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی در نظر گرفته شده است.

«عباس صابر» دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، اظهارکرد: حدود یک هزار نفر عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در شهرستان آستارا هستند.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان اینکه ۹۴ صندوق برای اخذ رای مردم آستارا در انتخابات در نظر گرفته شده است، افزود: ۴۰ نامزد در انتخابات شورای شهر آستارا و ۲۳ نامزد در انتخابات شورای شهر لوندویل رقابت می کننند.

 

وی در ادامه از مجریان و عوامل برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰، خواست با اجرای دقیق قوانین مربوطه زمینه ‌ساز مشارکت حداکثری و گسترده مردم در انتخابات باشند.

 

صابر انتخابات را مظهر اقتدار نظام و فرصت تعیین سرنوشت کشور به دست مردم دانست و گفت: دشمنان تلاش دارند مردم در انتخابات حضور کمرنگ داشته باشند اما بدانند با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در انتخابات نقش های آنان نقش بر آب می شود.

 

عالی ترین نماینده دولت در بندر آستارا خاطرنشان کرد باید زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کنیم و مجریان و ناظران انتخابات، خود را ملزم به رعایت دقیق قانون بدانند.

کد خبر 1064945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha