ویژه برنامه سالروز میلاد حضرت معصومه (س) در کانون «دوستان آسمانی» برگزار شد

گواهیان گفت: آیین جشن و سرور میلاد کریمه اهل بیت (ع)، حضرت فاطمه معصومه (س) در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: هم‌زمان با سال‌روز میلاد کریمه اهل بیت (ع) جشن میلاد حضرت معصومه (س) و دهه کرامت با حضور عاشقان و شیفتگان مکتب اهل بیت (ع) در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: این ویژه برنامه با مولودی خوانی و مدیحه سرایی «امین بشارتی» از مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) همراه بود که فضای مسجد را معطر به ذکر و نام بانوی بزرگوار جهان اسلام حضرت فاطمه معصومه (س) کرد.

 

وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه جشن و سرور میلاد کریمه اهل بیت (ع) با استقبال بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار شد، عنوان کرد: این برنامه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط بچه های مسجد و تاکید بر استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی برگزار شده است.

 

گواهیان در پایان حضرت فاطمه معصومه (س) را بهترین الگو برای دختران جامعه امروز دانست و اظهار داشت: این بانوی مکرمه به اخلاق حسنه و آراسته به فضائل اخلاقی بوده است.

کد خبر 1064968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha