برگزاری برنامه های فرهنگی طی دهه کرامت در کانون عاشقان مهدی ملایر

بیات گفت: برنامه های فرهنگی در دهه کرامت در کانون عاشقان مهدی ملایر در حال برگزاری است.

 «میلاد بیات» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان با دهه کرامت برنامه های فرهتنگی و توزیع غذا، کمکهای مالی و بسته های معیشتی را در بین خانوادهای نیازمند از سوی کانون عاشقان مهدی خواهیم داشت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عاشقان مهدی   از خرید یک دستگاه دوچرخه برای یک نوجوان ،  توزیع 3 میلیون تومان  کمک مالی به چند خانواده نیازمند ، خرید یک گوشی تلفن همراه برای دانش آموز نیازمند  و  تعدادی بسته معیشتی  طی و هفته گذشته از سوی این کانون خبر داد و گفت: این اقلام به همت خیران و اعضای کانون انجام شده است.

 

وی همچنین از توزیع زکات فطریه تعدادی از خانواده هایی که به کانون اعتماد داشته و زکات خود را به مسئوول کانون داده اند  به خانواده های نیازمند خبر داد و افزود:  کمکهای موردی نیز در طول یک ماه گذشته به خانواده ها از سوی کانون انجام شده است.

وی  افزود: همچنین  به کمک یکی از خیرین تعدادی گلاب سنتی هر شیشه به میزان یک لیتر به کانون تحویل داده شد که این شیشه های گلاب نیز در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عاشقان مهدی   گفت: این کانون  حدود دو دهه است که در سطح شهر ملایر فعالیت دارد  در حال حاضر بیش از یکصد و 50 نفر عضو فعال این کانون هستند.

کد خبر 1064988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha