اهدای جهیزیه  و توزیع بسته معیشتی  با کمک خیران و همت کانون شهید مفتح ملایر  در دهه کرامت

حجت الاسلام داوری گفت: دو مورد جهیزیه برای دو زوج نیازمند و ۱۵ بسته معیشتی با کمک خیران و همت کانون شهید مفتح ملایر در دهه کرامت به خانواده های نیازمند اهدا می شود.

«حجت الاسلام گل محمد داوری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان درملایر گفت: کانون شهید مفتح روستای کهکدان ملایر از سال 73 تاسیس شده و بیش از ۲۰۰ نفر عضو فعال دارد .

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید مفتح روستای کهکدان ملایر ضمن تبریک دهه کرامت و فرا رسیدن میلاد حضرت معصومه(س)  و امام  رضا(ع) اظهار کرد:  برنامه های مختلفی همزمان با این دهه در کانون فرهنگی و هنری  شهید مفتح با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار میشود.

وی تهیه دو  مورد جهیزیه برای دو زوج نیازمند با کمک خیران و به همت کانون را از برنامه های دهه کرامت توسط کانون شهید مفتح ملایر دانست و تصریح کرد: برنامه های جشن را نیز با  رعایت پروتکل های بهداشتی و با تعداد محدود در مسجد روستا و به مدت زمان کمی در روز در این ایام داریم.

وی با بیان اینکه سایر برنامه های قرآنی، دینی و اعتقادی مرتبط با با دهه کرامت  نیز در کانال های مرتبط با کانون در فضای مجازی  بارگزاری می شود، گفت: برگزاری مسابقات  اذان و سرود نیز از دیگر برنامه های این کانون در دهه کرامت است.

وی در ادامه از توزیع   بیش از 15 بسته معیشتی  در راستای طرح کمکهای مومنانه توسط خیرین و اعضای کانون  در دهه کرامت خبر داد و افزود:  این بسته ها شامل، گوشت گرم، گوشت مرغ، برنج و .... خواهد بود که در بین خانواده های نیازمند توزیع  می شود.

 وی اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان نیز تعداد زیادی بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند توزیع شد که این بسته ها نیز به کمک خیران، اعضای کانون وکمکها و نذورات مردمی تهیه شده بود.

وی با بیان اینکه این کانون در همه مناسبتها مستمر فعالیت داشته افزود: اجرای طرح سه شنبه های  تکریم، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری مسابقات ورزشی بومی و محلی و همچنین انجام مشاوره مختلف و آموزشهای پیشگیری از اعتیاد  همکاری با مرکز بهداشت در شناسایی افراد کرونایی، و....از برنامه های این کانون بوده است.

وی گفت: این کانون به عنوان یکی از کانون های فعال شهرستان است و در ایام کرونا نیز بیشتر این برنامه ها اجرا شده و در فضای مجازی نیز برنامه ها به خوبی دنبال شده است

کد خبر 1064990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha