برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ ویژه دهه کرامت در کردستان

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری همایش طلایه‌داران تبلیغ ویژه دهه کرامت در استان کردستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام علی رستمی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان(22 خرداد1400) در جمع اصحاب رسانه استان اظهار کرد: برگزاری 10 نشست بصیری در سطح شهرهای استان کردستان از جمله برنامه‌های تبلیغات اسلامی کردستان به مناسبت دهه کرامت است که ویژه اقشار تاثیرگذار، فعالان فرهنگی و غیره برگزار می‌شود.

 

وی برگزاری همایش طلایه‌داران تبلیغ را از دیگر فعالیت‌های دهه کرامت خواند و گفت: این مراسم نیز ویژه روحانیون و ماموستایان اهل سنت خواهد بود.

 

وی خاطر نشان کرد: همایش طلایه داران تبلیغ در سطح چهار شهرستان سقز، قروه، مریوان و سنندج با حضور روحانیون کل استان برگزار می‌شود.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: همچنین مراسم ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر نیز در 10 شهرستان استان برگزار خواهد شد.

 

رستمی برگزاری همایش روشنگری و بصیرتی به منظور مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت دانست و اضافه کرد: این همایش نیز در شهرستان سنندج و با حضور کارکنان، مسئولان، هیئات مذهبی و کانون مداحان برگزار می‌شود.

 

وی اعلام کرد: اجرای پویش رای اولی‌ها در سطح استان نیز از دیگر برنامه‌های دهه کرامت است که توسط تبلیغات اسلامی کردستان برگزار می‌شود.

 

وی در پایان بیان کرد: تمامی برنامه‌های یاد شده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح استان برگزار خواهد شد.

کد خبر 1064998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha