اکیپ های ویژه هر شب تبلیغات کاندیداها را رصد می کنند

فرماندار کرمان گفت: اکیپ های گشت کمیته حقوقی و پیشگیری از تخلفات انتخاباتی هر شب تبلیغات کاندیداها را رصد می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری؛ علی بابایی در نشست با رؤسای ستاد کاندیداهای ریاست‌جمهوری در کرمان گفت: در خصوص تولید محتوا در فضای مجازی با موضوع مشارکت حداکثری حرکت‌های خوبی انجام شده و با فعالین فضای مجازی جلسه گذاشتیم و از ظرفیت آنها برای این کار کمک گرفتیم.

 


فرماندار کرمان با بیان اینکه اولویت و تاکید ما رعایت اصل بی‌طرفی و خط‌قرمز ما امانت داری از آراء مردم است؛ گفت: اکیپ های گشت کمیته حقوقی و پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در مناطق مختلف شهری مستقر است و هر شب به طور مرتب تبلیغات کاندیداها در سطح شهر را رصد می کنند.

 

 

 

وی ادامه داد: بنرهایی که در محل هایی غیر از ستادهای کاندیداها نصب شده باشد را جمع آوری می کنند لذا ضروری است کاندیداها آدرس ستادهای اصلی و شماره تماس آنها را هرچه سریع تر به فرمانداری اعلام کنند.

 

 


بابایی با اشاره به تفاوت قانون تبلیغات در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی گفت: اندازه بنرها، مدت و تا حدی نوع تبلیغات در این دو متفاوت است.

 

 

وی افزود: در بخش ریاست‌جمهوری کار آسان‌تر است و بیشتر توسط صدا و سیما و در سطح کلان صورت می‌گیرد اما در مورد شوراها حجم کار در شهرستان ها بالاتر است.

 


رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان کرمان اظهار کرد: برای برگزاری تجمعات و سخنرانی های سیاسی در شهر کرمان سه ورزشگاه امام علی(ع)، شهید سلیمی‌کیا و شهید کیانی در نظر گرفته شده تا تجمع در فضای باز و با رعایت مسائل بهداشتی برگزار شود زیرا سلامت مردم امروز اهمیت فوق‌العاده دارد.

 

 


وی در پایان گفت: در کرمان ۳۳۰ شعبه داریم که ۴۸ شعبه نسبت‌ به انتخابات گذشته افزوده شده‌ و تک‌تک شعبه‌ها توسط هیئت‌های اجرایی بازدید شده، همه شعبه‌ها رابط بهداشتی و مواد ضدعفونی دارند و 10 شعبه سیار هم آماده است تا هر کجا نیاز شد اعزام کنیم ضمن اینکه تعرفه رأی بسیار بیشتر از نیاز شعب و انتخابات های گذشته آماده شده است.

 

کد خبر 1065039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha