کمک ۲۱ میلیارد ريالی کانون خدمت رضوی بابل و خیران به نیازمندان بابلی

جعفرزاده از کمک ۲۱ میلیارد ريالی کانون خدمت رضوی بابل و خیران به نیازمندان بابلی خبر داد و گفت: یکی از رسالت های سنگین امام رضا(ع) و همه ائمه اطهار(ع) خدمت به خلق بوده است و تلاش داریم در ادامه راه اهل بیت(ع) در این راستا ثابت قدم باشیم.

«محمود جعفرزاده » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: خدمت‌ رسانی به اقشار مختلف مردم با نام و نیت امام رضا(ع) و در جهت ترویج فرهنگ و سیره رضوی خدمتی است که ارزش معنوی بسیار بالا و همچنین خیر و سعادت دنیا و آخرت را به دنبال دارد و کانون های خدمت رضوی در این راستا گام بر می دارند.

 

مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان بابل افزود: شهرستان بابل یکی از شهرستان های استان مازندران است که کانون های خدمت رضوی در این شهرستان فعالیت مشهودی دارند و تلاش برای دستگیری از نیازمندان و خدمت رسانی به مرحومان از اولیوت های مهم ماست.

 

وی با اشاره به برنامه های مختلف در دهه کرامت امسال خاطر نشان کرد: برافراشته شدن پرچم علی ابن موسی الرضا (ع) در میدان ولایت بابل، برگزاری آئین پیاده روی خادمیاران رضوی و برپایی ایستگاه صلواتی به همت بانوان خادمیار رضوی بابل از جمله برنامه های در آستانه دهه کرامت و روز میلاد حضرت معصومه(س) بود که اجرایی شد و برنامه های فرهنگی مختلف و برگزاری جشن با رعایت گروتکل های بهداشتی و تبیین زندگی رضوی در فضای مجازی در دست انجام است.

 

جعفرزاده از کمک 21 میلیارد ريالی کانون خدمت رضوی بابل و خیران به نیازمندان بابلی در سال جاری خبر داد و گفت: یکی از رسالت های سنگین امام رضا(ع) و همه ائمه اطهار(ع) خدمت به خلق بوده است و تلاش داریم در ادامه راه اهل بیت(ع) در این راستا ثابت قدم باشیم.

 

مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان بابل افزود: در طول سال کمک های زیادی از طرف خیرین به ما ارائه می شود و همین امر باعث شد در راه خدمت رسانی به نیازمندان ثابت قدم باشیم و امیدواریم این کمک ها همچون همیشه ایام استمرار یابد.

 

وی یادآور شد: جشن های زیر سایه خورشید با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز برگزار می شود و با توجه به شرایط کرونایی جامعه حفظ سلامت مردم در اولویت برنامه ها قرار دارد.

کد خبر 1065085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha