باسكول ۶۰ تنی  شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان جنوبی راه اندازی شد

همزمان با دومین روز هفته جهاد کشاورزی، باسكول دیجیتال ۶۰ تنی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان جنوبی راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، باسکول ۶۰ تنی مجتمع انبارهای کود شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان امروز (۲۲ خرداد) با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، عضو هیات مدیره و معاون امور بازرگانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

 

«غلامرضا قوسی» رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران در حاشیه این مراسم  افتتاحی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی گفت: در این هفته ۱۵۷ پروژه بخش کشاورزی استان با اعتبار بیش از ۹۸ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

 

وی با اشاره به افتتاح باسکول ۶۰ تنی مجتمع انبارهای کود شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان در دومین روز از هفته جهاد کشاورزی، افزود: به منظور تسهیل فرآیند وزن گیری نهاده‌های کشاورزی و کود شیمیایی ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار برای راه اندازی این پروژه هزینه شده است.

 

قوسی در ادامه از تأمین ۱۲ هزار تن علوفه برای دامداران استان از ابتدای امسال خبر داد و عنوان کرد: سهمیه کنستانتره استان نیز که با ارز دولتی تأمین می شود از ۹ هزار تن در اسفندماه پارسال به ۱۶ هزار تن در سال جاری افزایش یافته است.

 

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به اخذ مجوز خرید دام مازاد استان توسط شرکت پشتیبابی امور دام، تصریح کرد: از فردا خرید دام مازاد در یکی از شهرستان ها(خوسف) آغاز خواهد شد.

 

وی به استمهال تسهیلات دریافتی دامداران اشاره و بیان کرد: جریمه دیرکرد تسهیلات دامداران خسارت دیده از سال ۹۴ تا سال ۹۹ مشمول بخشودگی شده است.

 

قوسی از دریافت مجوز خرید گوشت گوساله منجمد از دامداران استان خبر داد و گفت: قیمت خرید ۸۲ هزار و ۵۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم است و دامداران به ازای تحویل گوشت می توانند نهاده دامی جو و ذرت دریافت کنند.

 

 

کد خبر 1065096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha