نامزدهای شوراهای شهر تا ۲۴ ساعت قبل از رای گیری فرصت تبلیغ دارند

حقیقی گفت: تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای شهر شروع شده و تا ۲۴ ساعت مانده به شروع رای گیری ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرسول حقیقی»، امروز (شنبه 22 خرداد) در جمع خبرنگاران با اشاه به لزوم رعایت قوانین تبلیغات کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر گفت: در حال حاضر تبلیغات این نامزدها شروع شده و تا ۲۴ ساعت مانده به شروع رای گیری ادامه خواهد یافت.

رئیس کمیته نظارت بر تبلیغات انتخابات شیراز افزود: تمامی نامزدها مجاز به تبلیغات در مدت یک هفته ای برای تبلیغات ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا هستند و باید طبق دستورالعمل تبلیغاتی و قانون اقدام کنند در غیر این صورت با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار شهرستان شیراز اضافه کرد: لازم است تا نامزدهای شورای شهر شهرستان شیراز آدرس ستاد ها و مسئولان هر ستاد را به فرمانداری شهرستان شیراز معرفی کنند و با انجام اقدامات لازم به دریافت دستورالعمل تبلیغات اقدام کنند.

وی اعلام کرد: نامزدها مجاز به چاپ و نصب بنرهای حداکثر با ابعاد سه در چهار متر در محل ستاد و  ۷۰ در ۱۰۰ سانتیمتر در سایر نقاط شهر هستند و نشست ها و تجمع های خود را باید با فاصله گذاری های اجتماعی هشت متری در فضای باز برگزار کنند.

حقیقی تاکید کرد: استفاده از فضای مجازی برای انجام تبلیغات با رعایت نکات قانونی لازم نیز فرصت خوبی برای انجام این تبلیغات و معرفی نامزدها است و با هدف جلوگیری از وقوع جرائم انتخاباتی، ۲۲ تیم نظارتی متشکل از نمایندگان فرمانداری، اجرایی شهرداری های مناطق 11 گانه و نیروی انتظامی با نظارت نماینده دادستانی کار رصد تبلیغات انتخاباتی را در شهرستان شیراز دنبال خواهند کرد.

کد خبر 1065132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha