برنامه ریزی مدیران برای جلوگیری از سیل احتمالی

کوهساری گفت: با توجه به خشکسالی اتفاق افتاده قیمت یک کیلو کاه بیش از گندم است و باید تدابیری مسئولان جهاد کشاورزی در این زمینه داشته باشند و به دغدغه دامداران بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «غلامعلی کوهساری» عصر امروز (شنبه 22 خرداد) در شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: یکی از مراکز استان ها که آب سطحی استفاده نمی کند گرگان است و باید به این موضوع توجه شود.

 

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس  شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه فصل گرما شروع شده و مشکلاتی در این زمینه وجود دارد تقاضای ما این است که به بخش هایی که مربوط به حوزه مدیریتی است کمک کنند.

 

کوهساری بابیان اینکه پس از شهر گرگان آزادشهر بیشترین میزان مشکل آب را دراد، افزود: 17 سال نرمال، 15 سال ترسالی و 13 سال خشکسالی در استان سپری شده است و باید بیندیشیم که چه اقداماتی برای تامین آب مورد نیاز در بخش کشاورزی در طول این سال ها اقدام شده است.

 

 
وی افزود: فرونشست هایی در استان وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد، برخی از شهرهای ما در محل های فرونشست قرار دارد، اگر امروز استان در رتبه های پایینی در بحث فرونشست اراضی قرار دارد ولی با میزان مصرف بی رویه آب در آینده با چالش رو به رو می شویم.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: قطعی برق در سطح استان براساس جدول و زمان بندی ارائه شده اجرا نمی شود و این مهم باعث گلایه هایی شده است.

 

کوهساری بیان کرد: تلاش های مدیران استان در برابر کاری که باید اقدام شود ناچیز است، اگر سیلی امروز اتفاق بیفتد قطعا با اقداماتی که انجام شده مدیریت استان نمی تواند جلوی آن را بگیرد و موضوع مدیریت  بحران استان و پدافند عامل برنامه ریزی برای این مسئله کنند.

 

وی افزود: با وجود اینکه دمای بیش از 40 درجه سانتیگراد را در استان تجربه می کنیم چرا سهم برق ما به عنوان نقاط گرمسیری تغییر پیدا نکرده است و باید برای برخی از نقاط استان این مهم رقم بخورد.

 

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس  تاکید کرد: با توجه به خشکسالی اتفاق افتاده قیمت یک کیلو کاه بیش از گندم است و باید تدابیری مسئولان جهاد کشاورزی در این زمینه داشته باشند.

 

 

کد خبر 1065164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha