برگزاری جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی شهرستان قرچک

جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی شهرستان قرچک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان قرچک با حضور و سخنرانی بهمن خطیبی فرماندار و خدایی‌راد رئیس ستاد انتخابات در کانون ملائک برگزار شد.

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در جمع نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی انتخابات ۲۸ خردادماه گفت:‌برگزاری بدون نقص فرآیند انتخابات در روز رأی‌گیری ایجاب می‌کند که از نیروهای باتجربه استفاده شود، به همین منظور ستاد انتخابات شهرستان با برنامه‌ریزی صورت گرفته، افراد صاحب تجربه و توانمندی را برای ۱۵۳ شعبه اخذ رأی شهری و روستایی درنظر گرفته است.

وی افزود: باید تمام توجه نمایندگان فرماندار و مجریان انتخابات معطوف به رعایت قوانین و مقررات و در راستای برگزاری انتخاباتی با شکوه باشد و همچنین باید به اصل بی‌طرفی، سلامت، اجرای قانون و حق‌الناس دانستن رأی مردم توجه جدی شود.

خطیبی در خصوص رعایت مسائل بهداشتی در شعب اخذ رای نیز بیان کرد:‌ امسال انتخابات به دلیل شرایط کرونا متفاوت برگزار می‌شود، بیشترین مسئولیت شعب نیز در روز رأی‌گیری بر عهده نمایندگان فرماندار است و به‌عنوان مدیر آن شعبه هرگز نباید به بیماری همه‌گیر کووید ۱۹ بی‌توجهی کنند.

فرماندار قرچک اظهار داشت:‌ در کنار برگزاری انتخابات، سلامت مردم و پیشگیری از ابتلای آنان به ویروس کرونا از اولویت‌های ماست، در این‌باره نیز ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت کشور برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته تا در تمامی شعب پروتکل‌های بهداشتی با دقت و حساسیت ویژه اجرا شود.

کد خبر 1065186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha