ویژه برنامه های دهه کرامت سیستان و بلوچستان اعلام شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ویژه برنامه های دهه کرامت استان را تشریح کرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حسین مسگرانی» در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت: براساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی دهه کرامت از اول ماه ذی القعده که میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها است آغاز می شود و تا دهم ذی القعده که میلاد امام رضا علیه السلام ادامه دارد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی در همه شهرستان ها یکی از برنامه های قبل از دهه کرامت است، ادامه داد: ستاد مردمی دهه کرامت  از نهادهایی به مانند کانون های فرهنگی و هنری مساجد، هیات و تشکل ها تشکیل می شود.

 

مسگرانی یادآور شد: سعی شود در دهه کرامت از القاب امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه سلام الله علیها برای نامگذاری های پروژه ها از سوی ادارات و سازمان ها استفاده کنیم.

 

وی افزود: جشنهای دهه کرامت در قالب اجرای موسیقی، شعر خوانی و تجلیل از خادمان فرهنگ رضوی از مباحث مهم دهه کرامت است که  در همه شهرستان ها خواهیم داشت.

 

مدیرفرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه هر شب در دهه کرامت در مجتمع فرهنگی و هنری زاهدان میزبان ویژه برنامه ایی خواهیم بود، ادامه داد: برپایی شب های شعر رضوی در  برخی از شهرستانها، نمایشگاه منتخب آثار گرافیک رضوی در زاهدان، اجرای نمایش های خیابانی در شهرهای زابل، زهک، سراوان، چابهار، نیمروز و کنارک از جمله ویژه برنامه های دهه کرامت در سیستان و بلوچستان است.

کد خبر 1065213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha