همایش بزرگ بانوان فرهنگی و انقلابی استان زنجان برگزار می شود

حجت‌الاسلام احمدی از برگزاری همایش بزرگ بانوان فرهنگی و انقلابی استان زنجان با حضور حجت الاسلام قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت دهه کرامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه های دهه کرامت در استان اظهار کرد: به همین منظور همایش بزرگ بانوان فرهنگی و انقلابی استان شامل بانوان حوزوی، پایگاه‌های بسیج، قرارگاه خاتم، بانوان فرهیخته، مبلغات و دختران رای‌اولی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام سعید احمدی با اشاره به راه اندازی ایستگاه فرهنگی در پیاده راه سبزه میدان گفت: در این ایستگاه فرهنگی غرفه‌های مختلف فرهنگی و تبلیغی اعم از غرفه قرآنی، غرفه مشاوره، غرفه مسابقات به همت تشکل‌های قرآنی و دینی راه اندازی خواهد شد.

 

وی با اشاره به برگزاری جشن میلاد و مسابقات فرهنگی با حضوران دختران در محل فعالیت کانون‌های فرهنگی بانوان خبر داد و افزود:  راه‌اندازی تریبون آزاد ویژه دختران و پسران رای‌اولی و دانشجویان را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت عنوان کرد.

 

حجت الاسلام احمدی ادامه داد: در این ایستگاه فرهنگی، غرفه حجاب و عفاف به منظور الگوسازی و ترویج این مهم توسط مجمع کانون‌های فرهنگی استان راه اندازی می شود.

 

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، تهیه و توزیع اقلام معیشتی و بسته‌های فرهنگی و برگزاری مسابقات فرهنگی نیز توسط شورای هیئت‌های مذهبی انجام خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: تولید محتوای فرهنگی و انتخاباتی و بارگذاری آن در شبکه‌های اجتماعی و گروه‌های مجازی مرتبط سازمان، اعزام مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف روستایی و شهری استان، برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت ویژه دختران و رای اولی‌ها در هر شهرستان و مراسم سخنرانی و جشن در برخی از مناطق آسیب‌پذیر با حضور اهالی از برنامه‌های این دهه است.

 

این مقام مسئول به تقارن دهه کرامت و ایام انتخابات اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری مراسم سخنرانی، مسابقات فرهنگی و انتخاباتی و حضور حداکثری مردم در انتخابات و اهمیت حضور رای‌اولی‌ها در انتخابات، برگزاری مراسم سخنرانی و تبیین حضور حداکثری در انتخابات با محوریت مساجد شهری و روستایی و برگزاری نشست فصلی تبیین نقش امامان روستاها در دعوت مردم برای حضور حداکثری در انتخابات از دیگر برنامه های این دهه خواهد بود.

 

کد خبر 1065232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha