ارائه برنامه خوب و عملیاتی، مشارکت حداکثری مردم را رقم می زند

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس نهم و دهم شورای اسلامی گفت: ارائه برنامه خوب و عملیاتی مشارکت حداکثری مردم را رقم می زند.

«عبدالرضا عزیزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: آن چیزی که مشارکت حداکثری را رقم می زند ارائه برنامه خوب و عملیاتی و اعتقادات مردم است، مردم به خاطر اعتقادات خود و پایبندی به نظام جمهوری اسلامی پای صندوق های رای حضور می یابند و اینطور نیست که با افشاگری هایی که صحت ندارد، مردم را تحت تاثیر قرار داد و مردم قطعا پای صندوق های رای خواهند آمد و مشارکت حداکثری خواهند داشت.

 

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس نهم و دهم شورای اسلامی تصریح کرد: در کشور ما خیلی کار گروهی جواب نمی دهد و در سیاست آنچه در راس قرار می گیرد تصمیم گیرنده اصلی است که  خیلی موثر است و نمی توان همه را مقصر دانست و هر کس در جایگاه و توان خود تلاش و کوشش کرده است.

 

عزیزی گفت: کشور یک مجموعه ای از نیروهای مسلح، حکومتی و قوای سه گانه است که باید همه واحد فکر کنند و اگر همه واحد فکر کردند و تصمیم گرفتند و مدیریت واحد باشد موفقیت ها بیشتر خواهد بود و چنانچه موفقیتی باشد یا نه؛ برای همه است.

 

نماینده مردم شیروان در دوره نهم و دهم مجلس شورای اسلامی خواستار بهبود ارتباط با کشورهای همسایه شد و گفت: طی چند سال اخیر به کشورهای همسایه اصلا توجه ای نشده است، نگاه به بلوک شرق و توجه به آفریقا باید صورت گیرد، آفریقا قاره ای بکر است که فقط کشورهای هوشمند در آن سرمایه گذاری می کنند که اگر به این موضوعات توجه شود خیلی به نفع منافع ملی ایران خواهد بود.

 

عزیزی خاطرنشان کرد: موضوع تکنولوژی هسته ای صلح آمیز و هوا فضا باید تقویت شود و ایران از لحاظ نظامی و موشکی تقویت شود و رییس جمهور لایحه ای که ارائه می دهد اعتبار کافی برای تقویت نیروهای مسلح قرار دهد و به مسائل علمی توجه ویژه ای شود و از همه مهمتر توجه به آموزش در وزارت آموزش است ( آموزش در وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم و تحقیقات، آموزش در وزارت بهداشت و درمان و آموزش در حوزه های علمیه) و به کسانی که در حوزه آموزش فعالیت دارند توجه ویژه صورت گیرد خصوصا فرهنگیان که با این تورم بسیار آسیب دیده اند.

 

 

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا به همراه میاندوره ای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه برگزار می شود.

کد خبر 1065243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha