۶۸۱ نفر از جامعه هدف در انتظار دریافت دوز دوم واکسن کرونا

عرب نژاد گفت: دوز اول واکسن کرونا به ۸۲۷ نفر از جامعه هدف بهزیستی خراسان جنوبی تزریق شده است و از این تعداد تنها ۱۴۶ نفر دوز دوم واکسن را دریافت کرده اند و ۶۸۱ نفر در انتظار دریافت دوز دوم واکسن کرونا هستند.

«علی عرب نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: جامعه هدف سازمان بهزیستی از جمله گروه هایی هستند که در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار دارند و در خراسان جنوبی نیز این موضوع اجرایی شده است.

 

 

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون 827 نفر از جامعه هدف بهزیستی استان واکسن کرونا دریافت کرده اند، افزود: در مرحله اول اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در مراکز شبانه روزی توانبخشی بهزیستی استان یک هزار و 28 دوز واکسن در نظر گرفته شده بود که 79 درصد از این تعداد تزریق شده است.

 

 

وی در ادامه بیان کرد: در مرحله اول واکسن کرونا به 143 نفر از سالمندان، 86 نفر از پرسنل مراکز نگهداری سالمندان، 91 بیمار روانی، 18 نفر از پرسنل مراکز نگهداری بیماران روانی، 276 نفر از معلولان ذهنی، 72 نفر از پرسنل مراکز نگهداری معلولان ذهنی، 12 نفر از معلولان جسمی حرکتی و 3 نفر از پرسنل مراکز نگهداری مراکز نگهداری معلولان جسمی حرکتی در استان تزریق شده است.

 

 

عرب نژاد به مرحله دوم تزریق واکسن کرونا اشاره کرد و گفت: تاکنون تنها 79 نفر از سالمندان و 67 نفر از پرسنل مراکز نگهداری سالمندان در استان دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

 

 

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در پایان عنوان کرد: 681 نفر از کسانی که دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند در انتظار دریافت دوز دوم این واکسن در خراسان جنوبی هستند.

کد خبر 1065277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha