مردم حضور چشمگیری در انتخابات ۲۸ خرداد خواهند داشت

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه مردم حضور چشمگیری در پای صندوق های رای خواهند داشت، پیش کرد بیش از ۷۰ درصد واجدین شرایط در روز ۲۸ خرداد در پای صندوق های رای حاضر شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام سید «احمد موسوی» در جمع خبرنگاران این استان اظهار داشت: حضور در صحنه مردم را مهمترین پشتوانه نظام و کشور است و می طلبد در حفظ این قدرت بیش از پیش تلاش کرد.

 

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ادامه داد: تلاش ما بر این است تا با تشویق مردم به حضور در انتخابات بار دیگر شاهد شکل گیری حماسه دیگری در کشور باشیم و سپس با معرفی فرد اصلح، آنها را در انتخاب گزینه شایسته برای ریاست جمهوری کمک دهیم.

 

موسوی تصریح کرد: در همین راستا برای تبلیغ برنامه های حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی گروه های تشکیل شده و به روستاها اعزام شده است.

 

در ادامه به ظرفیت های این استان اشاره کرد و گفت: میطلبد به این ظرفیت‌ها توجه بیشتری شود که این مهم در برنامه های حجت الاسلام رئیسی وجود دارد.

 

 رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی افزود: در بخش گردشگری و گیاهان دارویی ظرفیت های قابل توجهی وجود دارد که می تواند زمینه اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی را حاصل کند.

 

موسوی همچنین به ظرفیت نیروی انسانی توانمند این استان نیز اشاره کرد و گفت: برای استفاده از این ظرفیت باید هدفمند و برنامه محور بود تا در کنار آن بتوان مشکلات موجود را نیز مرتفع کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: حجت الاسلام رئیسی نسبت به رفع مشکلات آب استان توجه دارد و شاخص های از جمله زیست محیط، کشاورزی و توسعه همه جانبه مدنظر دارد.

 

کد خبر 1065304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha