توجه به نیازهای مخاطبان یکی از ویژگی های نظام نوین آموزشی است

خدابنده گفت:توجه جدی به نیازهای متنوع مخاطبان و تمهید مقدمات برای بروز توانمندی‌ها و استعدادهای معلمان یکی از ویژگی‌های نظام نوین آموزشی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «قاسمعلی خدابنده» امروز(۲۳ خرداد) در جمع خبرنگاران گفت: نخستین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند کشور که با هدف شناسایی معلمان علاقه‌مند به فعالیت‌های فرهنگی؛ارج‌گذاری و معرفی توانمندی‌ها و مهارت‌های علمی، ادبی و هنری معلمان توسط وزارت آموزش و پرورش برگزار شده بود با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره به کار خود پایان داد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به کسب ۵۳ رتبه برتر کشوری توسط معلمان استان در نخستین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند، افزود:توجه جدی به نیازهای متنوع مخاطبان و تمهید مقدمات برای بروز توانمندی‌ها و استعدادهای معلمان یکی از ویژگی‌های نظام نوین آموزشی است.

 

وی ادامه داد:این جشنواره توسط اداره کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش و به میزبانی استان فارس در شش بخش هنرهای آوایی، هنرهای نمایشی و فیلم، هنرهای دستی و تجسمی، نقد ادبی و هنری، رسانه و فضای مجازی و بخش آفرینش‌های ادبی برگزار شد.

 

خدابنده با بیان اینکه۲۲ هزار و ۸۵ معلم از سراسر کشور آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمودند افزود: معلمان هنرمند استان خراسان رضوی توانستند در این جشنواره هفت رتبه اول، هشت رتبه دوم و ۱۲ رتبه سوم کسب کنند، همچنین ۲۶ اثر از معلمان این استان نیز در این جشنواره شایسته تقدیر معرفی شد.

کد خبر 1065343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha