شانزدهمین جشنواره تئاتر مهر کاشان برگزیدگان خود را شناخت

دبیر جشنواره تئاتر مهر کاشان برگزیدگان بخش‌های رقابتی صحنه‌ای، کودک و نوجوان و بخش نمایشنامه‌نویسی شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان را معرفی کرد.

خیام وقار کاشانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: همزمان با مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره تئاتر مهر که با حضور تعدادی از مدیران شهری و هنرمندان در خانه طباطبایی کاشان برگزار شد، آرای هیأت داوران این دوره از جشنواره اعلام شد.

 

دبیر شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان افزود: در بخش تئاتر صحنه‌ ای، هیأت داوران متشکل از گلاب آدینه، حسین پاکدل و سعید خسروی بدون اولویت معرفی، جوایز این بخش شامل دیپلم افتخار، تندیس و جایزه نقدی را به آرش فلاحت‌ پیشه از تهران برای نمایش «پنهان خانه پنج در» و کیانوش ایازی از تهران برای نمایش «زیپ» اهدا کرد.

 

خیام وقار کاشانی اظهار داشت: در بخش کودک و نوجوان با رأی هیأت داوران متشکل از فردوس حاجیان، لیلی رشیدی و فرناز ماجدی دیپلم افتخار، تندیس و جایزه نقدی به فرزاد لباسی از همدان برای نمایش «موش کجا گربه کجا»، وحید نفر از تهران برای نمایش «آرزوهای یک موش کور» و رامین کهن از تهران برای نمایش «موش تا موش» تعلق گرفت و هیأت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی را به عمادالدین رجبلو برای نمایش دشمن خدا از گرگان اعطا کرد.

 

دبیر شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان افزود: در بخش متون نمایشی و نمایشنامه‌نویسی بر اساس رأی ایوب آقاخانی، محسن خسروی و مهدی صفاری‌نژاد از نویسندگان و هنرمندان ارزنده تئاتر کشور، نمایشنامه «پانزده متر و نیم» نوشته عباس چهل‌تنان از شیراز، راضیه نوشته شهرام احمدزاده از تهران و نمایشنامه «اتفاق» به نویسندگی محمدصادق خیمه‌کبود از کاشان به عنوان نمایشنامه برگزیده انتخاب و به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

 

شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر با تلاش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان و اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال برگزاری است. 

 

کد خبر 1065344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha