کارآفرینی محور پیشرفت و توانمندی دانش آموزان است

قاسمی با اشاره به اهمیت کارآفرینی به عنوان محور پیشرفت گفت: توانمندی دانش آموزان در عرصه آموزش و پرورش غایت اصلی آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سالار قاسمی» طی آئین افتتاح باشگاه کارآفرینی که یکشنبه ۲۳ خرداد در کانون شهید فهمیده برگزار شد گفت: توانمندی دانش آموزان در عرصه آموزش و پرورش غایت اصلی است. 

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز افزود: به میزان آموزش یادگیری در جهت توانمندی محقق می شود و هرکه داناتر است داراتر است چرا که دارایی واقعی همان توانمندی است. 

 

وی با اشاره به اهمیت کسب نتیجه مطلوب به واسطه رشد یادگیری با هدف کارآفرینی بیان کرد: روز ملی دختران فرصت توجه به میزان توانمندی دختران است که این روز و دهه کرامت را محضر تمامی عزیزان تبریک عرض می کنم. 

 

وی از مهارت به عنوان یکی از شاخص های یادگیری نام برد و اظهار کرد: مهارت حل مسئله، مهارت حل چالش ها و ... از ویژگی تعریفی دانش آموزان موفق است. 

 

قاسمی ادامه داد: یادگیری منجر به توانمندی های دانش آموزان می شود که یکی از این یادگیری ها کارآفرینی است، دختران توانمند دخترانی هستند که کارآفرین باشند و خودش بتواند در عرصه حرفه و تولید کاری داشته باشد. 

 

وی بیان کرد: در حوزه کسب و کار ضروری است که بتوانیم کار تولیدی و کارآفرینی انجام دهیم به منظور تحقق این هدف توانمندسازی دانش آموزان اهمیت اساسی دارد. 

 

تجلیل و تکریم از ۲۳ دختر کارآفرین دانش آموز در البرز

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز بیان کرد: دختران دانش آموز در استان البرز ظرفیت بی نظیر کارآفرینی هستند و امروز ۲۳ دختر کارآفرین دانش آموز در البرز شاخص این ادعا است که در این آئین از آنان تقدیر می شود. 

 

 

کد خبر 1065381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha