سنجش تمام دانش آموزان در سال ۱۴۰۰ الزامی است

مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: سنجش تمام دانش آموزان بدو ورود به دبستان در سال ۱۴۰۰ الزامی است.

«مظفر نادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان با اشاره به عملکرد سنجش سال 99 و اعلام پوشش 100 درصدی سنجش سال گذشته این شهرستان اظهار داشت: سنجش تمام دانش آموزان بدو ورود به دبستان در سال 1400 الزامی است.

 

مدیر آموزش و پرورش شیروان بیان کرد: سنجش سال جاری از 31 خرداد ماه در یک پایگاه ثابت شهری و 22 پایگاه سیار روستایی برای ارزیابی بیش از سه هزار نفر نوآموز ،آغاز خواهد شد که نوبت گیری مدارس در سامانه سنجش از 15 خرداد ماه آغاز می شود و خانواده ها می توانند از مدارس و محل ثبت نام ، زمان و مکان حضور در پایگاه سنجش را  دریافت کنند.

 

نادری عنوان کرد: خدمات قابل ارائه در پایگاه ها شامل ارزیابی هاي  بينايي،دید رنگ،شنوایی، گفتاری، آمادگي تحصيلي، اختلالات جسمي - حركتي،اندازه گیری توده بدنی، قد، وزن، دهان و دندان، بیماری جلدی (پوست و مو) و بیماری های نیازمند مراقب ویژه است.

 

وی تصریح کرد: نو آموزان در هنگام مراجعه به پایگاه حتما پرینت نوبت گیری و مدارک ذکر شده در برگه نوبت گیری(شناسنامه کودک و والدین،کارت واکسیناسیون،مبلغ  50هزار تومان هزینه از طریق دستگاه کارت خوان دریافت می شود همراه داشته باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: در این راستا قبلا جلسه هماهنگی ستاد سنجش با حضور مدیر آموزش و پرورش،مدیر  بهزیستی،نماینده شبکه بهداشت و اعضای ستاد سنجش دانش آموزان بدو ورود به دبستان در دفتر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شیروان برگزار شد.

کد خبر 1065385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha