جناح ها و گروه های سیاسی مشاکت مردم را از مسایل سیاسی تفکیک کنند

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: گروه ها و جناح هاسی سیاسی قصد مشارکت و کلیات انتخابات را از بحث ها و مسایل جناحی و خطی تفکیک کنند.

جعفر قادری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: اگر مناظره ها واقعی تر بود و مسایل واقعی بیان می شد، بهتر بود؛ بهتر این بود که نامزدها طرح ها و برنامه هایشان را توضیح دهند و از مسایل حاشیه ای دوری کنند و به مسایل و مشکلات مردم توجه داشته باشند.

 

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همه جریان ها و جناح هایی که وجود دارند باید مشارکت و کلیات انتخابات را باید از مباحث جناحی و سیاسی و خطی تفکیک کنند و در مباحث و موضوعات و ملاحظاتی که مردم دارند، توجه جدی داشته باشند.

 

وی بیان کرد: باید در حال حاضر فضای کارشناسی در کشور حاکم باشد و افرادی که می خواهند عملکرد کاندیداها و نامزدها را نقد کنند به سمت و سوی مباحث و موضوعات کارشناسی بروند تا مردم احساس کنند که دغدغه ها و مشکلات شان نادیده گرفته نمی شود. همچنین باید در رابطه با اهمیت حضور مردم و مشارکت آنها در انتخابات مسایل تبیین شود و بر این مسئله تاکید شود که هرچه میزان مشارکت بالا باشد، طبیعتا برای مدت ها فشارهایی که بر روی نظام و کشور وجود دارد، کمتر می شود.

 

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما باید برای مردم توضیح دهیم که خیلی ها در خارج از کشور و منطقه به دنبال این هستند که میزان مشارکت کم باشد تا بعد وانمود کنند که نظام از پشتوانه خالی شده است و فشارهایشان را بیشتر کنند، در پی این فشارها نیز معضلات ما بیشتر می شود. درست است که مردم درگیر مشکلات اقتصادی هستند اما همواره در صحنه حضور داشته اند و تعلق خاطرشان به انقلاب و نظام نیز روز به روز بیشتر می شود. در حال حاضر و در این انتخابات نیز قطعا مردم با حضور در انتخابات تعلق خاطرشان به نظام و انقلاب را نشان می دهند.

کد خبر 1065390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha