مددجویان بهزیستی و کمیته امداد فارس از اشتراک رایگان گاز طبیعی برخوردار شدند

حسینی گفت: اشتراک رایگان گاز طبیعی به یک هزار و ۸۰ مورد به خانوارهای تحت پوشش بهزیستی و چهار هزار و ۹۴۶ مورد به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس واگذار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «غلامعباس حسینی»، امروز (یکشنبه 23 خرداد) از واگذاری 6 هزار و 26 مورد اشتراک رایگان گاز طبیعی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: بدین ترتیب اشتراک رایگان گاز طبیعی به یک هزار و 80 مورد به خانوارهای تحت پوشش بهزیستی و چهار هزار و 946  مورد به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس افزود: 536 اشتراک رایگان گاز طبیعی نیز در اختیار مساجد، حسینیه ها، حوزه های علمیه، اماکن اقلیت های دینی، خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان فارس قرار گرفت.

وی اعلام کرد: برای اجرای طرح واگذاری رایگان اشتراک گاز به خانواده‌های مشمول طرح در استان بیش از 14 میلیارد و 200 میلیون ریال با هدف محرومیت زدایی و حمايت از مددجویان تحت پوشش كميته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی فارس هزینه شده است.

حسینی ادامه داد: نهاد‌های حمایتی که تاکنون از امتیاز انشعاب گاز بهره ‌مند نشده اند، با دریافت معرفی‌ نامه از نهاد مربوطه ارائه آن به شرکت گاز می توانند از امتیاز کنتور و اشتراک رایگان استفاده کنند.

وی تاکید کرد: بر اساس قانون، جانبازان بالای 25 درصد تا 10 متر مکعب، اماکن مذهبی بدون محدودیت ظرفیت و افراد تحت پوشش سازمان‌ها و نهاد‌های حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و... با ظرفیت مصرفی ۶ مترمکعبی، می‌ توانند برای یک بار از اشتراک رایگان گاز استفاده کنند.

کد خبر 1065407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha