۵۵۰ هزار کهگیلویه و بویراحمدی واجد شرایط رای دادن

بیش از ۵۵۰ هزار نفر کهگیلویه و بویراحمدی در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ واجد شرایط رای دادن هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در گچساران، رئیس ستاد انتخابات استان، گفت: روز جمعه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری، میان‌ دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر، روستا و عشایر در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.


 

«احد جمالی» افزود: امیدواریم این انتخابات با مشارکت حداکثری و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی جهت پیشگیری از کرونا برگزار شود.

 

وی با اشاره به اینکه ۲۰ هزار نفر عوامل اجرایی برگزاری انتخابات را در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد بر عهده دارند، یادآوری کرد: بیش از ۵۵۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

 

جمالی تعداد رای اولی ها را حدود ۱۳ هزار و ۹۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: تمهیدات لازم در راستای برگزاری انتخابات انجام و تدارکات، پشتیبانی و اقلام مختلف تامین و تهیه شده است.
 

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: برای مناطق سخت گذر و کوهستانی استان کهگیلویه و بویراحمد خودروهای کمک دار در نظر گرفته شده است؛ همچنین تقاضای دو فروند بالگرد کردیم که در انتخابات ۱۴۰۰ برای اخذ رای در مناطق سخت گذر به کمک ما خواهند آمد.
 

وی افزود: در سه شهر استان کهگیلویه و بویراحمد شامل یاسوج، دوگنبدان و باشت انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر به صورت کاملا الکترونیکی برگزار می‌شود.
 

رئیس ستاد انتخابات استان، اظهار کرد: با توجه به شرایط حساس در گچساران و باشت، با رایزنی های انجام شده، قرار است انتخابات شوراهای شهر این شهر ها به صورت کاملاً الکترونیکی برگزار شود.

 

وی افزود: با توجه به برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه گچساران و باشت حساسیت لازم در خصوص امنیت سرعت و دقت این حوزه داریم.

 

جمالی با اشاره به اینکه حدود یک هزار شعبه اخذ رای در استان کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است بیان کرد: این تعداد به منظور پیشگیری از کرونا بیش از ۱۴ درصد نسبت به دوره قبل افزایش داشتند تا مردم راحت بتوانند رای خود را به صندوق بیندازند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم روز ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰، انتخاباتی در کمال امنیت، سلامت، حفظ امانتداری با مشارکت حداکثری و در تراز نظام اسلامی داشته باشیم.

کد خبر 1065420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha