مشارکت بیش از ۱۰ هزار دانش آموز دزفولی در مسابقات قرآن، عترت و نماز

محمدی خباز گفت: امسال علی‌رغم مجازی شدن مسابقات بیش از ۱۰ هزار دانش آموز دزفولی در مسابقات قرآن، عترت و نماز شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «رضا محمدی خباز» امروز (یکشنبه ۲۳ خرداد) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ترویج آموزه‌های دینی و مذهبی در جامعه یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش است که این امر با همراهی مربیان و معاونین پرورشی مدارس و با برگزاری مسابقات مختلف در بین دانش‌آموزان تجلی می‌کند.

 

رئیس آموزش و پرورش دزفول افزود: در سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۳۹۹ بیش از ۱۰ هزار دانش‌آموز دزفولی در دوره‌های مختلف تحصیلی در سطح مدرسه در مسابقات قرآن، عترت و نماز شرکت کردند که از این افراد ۲ هزار نفر توانستند به مسابقات منطقه‌ای راه پیدا کنند.

 

وی اضافه کرد: با برگزاری مسابقات قرآن و عترت به صورت مجازی افراد برگزیده به مرحله استانی راه یافتند که در نهایت دانش‌آموزان مستعد شهرستان دزفول توانستند ۱۷ رتبه برتر استانی در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز به دست آوردند.

 

محمدی خباز در پایان ضمن تقدیر از معاونت پرورشی و کارشناسی قرآن، عترت و نماز تصریح کرد: مجازی شدن مسابقات قرآنی موجب شد که خانواده‌ها نیز در این امر مشارکت فعال داشته باشند و این باعث شد تا آموزش و پرورش به یکی از اهداف خود که همان ترویج تعالیم دینی در بین مردم جامعه است، دست یابد. 

 

کد خبر 1065491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha