خرید و  فروش رای خط قرمز ما در انتخابات است

دنکوب گفت: خرید و فروش آرا خط قرمز ما است و باید در استان با کمک یکدیگر و همکاران ما در نظارت گلستان این مسئله را ریشه کن کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی دنکوب» عصر امروز (یکشنبه 23 خرداد) در جلسه توجیهی سربازرسان و بازرسان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا استان گلستان اظهار کرد: بازرسان از حماسه مردم استان گلستان در انتخابات صیانت و نظارت می کنند.

 

رئیس هیات بازرسی گلستان در انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر و روستا  ادامه داد: اجرای درست ماموریت بازرسان و دیدبانی بازرسان در انتخابات، مردم را نسبت به نظام و انتخابات امیدوارتر می کند.

 

دنکوب بیان کرد: تمام دوستان و دشمنان چشمشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و این انتخابات دوخته شده و دشمنان ما از حضور حماسی مردم در انتخابات مایوس می شوند.

 

وی بابیان اینکه باید دقت ما در انتخابات دوچندان باشد، گفت: با نظارت های خود می توانیم آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران را بیشتر کنیم.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: خرید و فروش آرا خط قرمز ما است و باید در استان با کمک یکدیگر و همکاران ما در نظارت استان این مسئله را ریشه کن کنیم.

 

 

کد خبر 1065512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha