مردم با حضور گسترده در انتخابات توسعه متوازن جمهوری اسلامی ایران را رقم بزنند

مکتبی گفت: امیدواریم مردم با حضور گسترده در انتخابات بتوانند توسعه متوازن را برای جمهوری اسلامی ایران رقم بزنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «احسان مکتبی» عصر امروز (یکشنبه 23 خرداد) در جلسه توجیهی سربازرسان و بازرسان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا استان گلستان اظهار کرد: بازرسان انتخاباتی باید توجه داشته باشند که در برگزاری انتخابات سیاست را پشت دروازه های بروکراسی قرار دهند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان  ادامه داد: هر یک از شما به عنوان بازرس انتخابات مسئولیت عمومی شهروندی برعهده گرفته اید و وارد کار اجرایی شدید و باید از انتخابات صیانت کنید.

 

مکتبی بیان کرد: بازرسان انتخابات از آرا که حق رای مردم است صیانت کنند، اگر می خواهیم یک کشور موفق و متعهد داشته باشیم باید به قانون اهتمام داشته باشیم.

 

وی افزود: باید در جایگاه نظارت مشی سیاسی خود را در نظر نگیریم و به قانون اهتمام کنیم  و تلاش کنیم که انتخابات با شکوه و با سلامت و با امنیت کامل برگزار شود.

 

این مقام مسئول متذکر شد: تلاش کردیم در ستاد انتخابات همه اجزا را هماهنگ کنیم و اجازه ندهیم حق الناسی تضییع شود.

 

مکتبی بابیان اینکه در شوراهای اسلامی روستا در این دوره از انتخابات 500 نفر بیش از دوره گذشته ثبت نام کردند، بیان کرد: امیدواریم مردم با حضور گسترده در انتخابات بتوانند توسعه متوازن را برای جمهوری اسلامی ایران رقم بزنند.

 

 

 

کد خبر 1065521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha