نشست بررسی لایحه نظام رتبه بندی معلمان در آبادان برگزار شد

به منظور بررسی لایحه نظام رتبه بندی معلمان و مطرح کردن پیشنهادات در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی نشست هم اندیشی نائب رئیس این کمیسیون با مدیران، معاونین و کارشناسان مناطق آموزش و پرورش خوزستان در آبادان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، نشست هم اندیشی بررسی لایحه نظام رتبه بندی معلمان با حضور نائب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران، معاونین و کارشناسان مناطق آموزش و پرورش استان خوزستان به میزبانی شهرستان آبادان در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

 

«سید محمد مولوی» در این نشست اظهار کرد: در این دوره اقدامات بسیار خوبی برای معلمان صورت گرفته است اما متاسفانه حدود 10 سال این عزیزان در انتظار رتبه بندی هستند.

 

نائب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه خوشبختانه کلیت لایحه نظام رتبه بندی معلمان در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید؛ طی هفته های آینده در دستور کار کمیسیون تخصصی آموزش، تحقیقات و فناوری قرار خواهد گرفت.

 

وی با اشاره به برگزاری این نشست تصریح کرد: لازم دانستم با توجه به عضویت در این کمیسیون که وظیفه ای بر عهده ما نیز است این نشست را که مرکب از رؤسا، معاونین و کارشناسان مناطق آموزش و پرورش استان خوزستان است را در آبادان برگزار کنیم.

 

مولوی هدف از تشکیل این نشست را بررسی بند بند لایحه نظام رتبه بندی معلمان عنوان کرد و ابراز داشت: در این نشست نکته نظرات همه عزیزان را در پیش نویسی اعمال خواهیم کرد تا این پیشنهادات را در کمیسیون مطرح و بتوانیم طرح این لایحه را با رضایتمندی بهتری در کمیسیون آموزش به تصویب برسانیم و جهت تصویب نهایی در صحن علنی مجلس تقدیم هیات رئیسه خواهد شد.

 

وی از جذب همه نیروهای حق تدریسی شهرستان آبادان خبرداد و گفت: خوشبختانه این مهم در این شهرستان صورت گرفته و سهمیه خاصی هم که در نظر گرفته شد از تعداد 470 نفر نیروی حق تدریسی همه مشمول استخدام و به دوره آموزشی اعزام شدند.

 

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در خصوص جذب نیروهای حق تدریسی جدید هم این مهم هنوز نهایی نشده است.

 

کد خبر 1065538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha