مشارکت حداکثری در انتخابات، مصداق بارز رویکرد انقلابی ملت ایران است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات، حقیقتاً مصداق بارز رویکرد انقلابی ملت ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم با تأکید بر اهمیت و ضرورت حضور گسترده آحاد مردم در انتخابات 28 خرداد اظهار داشت: بر اساس بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری، مشارکت حداکثری مردم در واقع سرمایه گذاری ملت در جهت عزت و استحکام مضاعف انقلاب اسلامی و زمینه ساز تقویت نظام در ابعاد ملی و بین المللی است.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، اصل حضور مردم در انتخابات دارای اولویت نخست است، گفت: برخلاف خواست و هدف دشمنان، انقلاب اسلامی ایران با وجود همه فشارها و تحریم ها و مشکلات، حرکت رو به جلویی دارد و یکی از مصادیق بارز پویایی انقلاب و نظام اسلامی، حضور پرشور مردم در انتخابات های مختلف در طول 42 سال اخیر است.

 

استاد حوزه علمیه قم همچنین افزود: بر اساس مطالب مطرح شده در بیانیه گام دوم انقلاب، لازمه توفیق کشور در رسیدن به اهداف مورد نظر در این بیانیه، داشتن روحیه انقلابی و وحدت ملی است که ما این روحیه انقلابی و اتحاد ملی را به خصوص در آوردگاه مهم انتخابات نظاره گر هستیم.

 

وی بیان داشت: در این مقطع حساس تاریخی، روی کار آمدن دولت جوان مؤمن و انقلابی، حرکت کشور در مسیر دست یابی به اهداف متعالی را شتاب می بخشد، ضمن آن که علاج مشکلات به تعبیر رهبر عزیزمان، انتخاب درست مردم است.

 


حاج ابوالقاسم در خاتمه ابراز امیدواری کرد: به یاری حق تعالی و با همدلی و مشارکت همه مردم و گروه ها و جریانات مختلف، شاهد خلق حماسه ای دیگر در انتخابات روز جمعه باشیم و به این وسیله بار دیگر تلاش شوم دشمنان علیه انقلاب اسلامی و مملکت ما خنثی شود.

کد خبر 1065585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha