راه اندازی پویش کشوری#من_رای_میدهم

براتی از راه اندازی پویش کشوری#من_رای_میدهم به همت ستاد فهمای تهران به مناسبت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

حسین براتی سرپرست ستاد فهمای تهران در گفتگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان از راه اندازی پویش کشوری#من_رای_میدهم به همت ستاد فهمای تهران به مناسبت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

 

وی اظهار داشت:بچه های مسجدی و عموم مردم می توانند در روز ۲۸ خردادماه با حضور در پای صندوق های رای گیری در این پویش شرکت نمایند.

 

براتی گفت:هدف از اجرای این پویش دعوت از مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ و در راستای طرح ملی ایران قوی که از فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می باشد.

 

سرپرست ستاد فهمای تهران بیان کرد:جهت شرکت در این پویش کافیست جوانان و نوجوانان به همراه خانواده خود در روز رای گیری درپای صندوق های رای حضور یابند و از حضور خودشان یک فیلم کوتاه گرفته و جمله#من_رای_میدهم چون....... را تکمیل و این فیلم را در بستر پیام رسان های سروش،ایتا،گپ،بله و واتساپ به شماره ۰۹۹۱۳۱۲۷۳۸۵ ارسال نمایند.

 

وی افزود:به بهترین فیلم های ارسالی هدایای نفیسی اهدا واسامی برگزیدگان در کانال های ستاد فهمای تهران در پیام رسان های داخلی سروش،گپ وایتا به نشانی tehran_fahma@قرار داده خواهد شد.

 

براتی در پایان از عموم مردم ایران اسلامی علی الخصوص اعضاء کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران جهت شرکت پرشور در سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد.

کد خبر 1065589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha