بانوان نقش مهمی در شکل گیری آینده جامعه و سبک زندگی دارند

حجت الاسلام قمی با یادآوری اینکه بانوان نقش مهمی در شکل‌گیری آینده جامعه و سبک زندگی افراد دارند، گفت: پیش قراول سبک زندگی هر خانواده ای بانوان هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور شامگاه یکشنبه در نشست راهبردی نهضت پیشرفت زنان استان زنجان در محل حسینیه اعظم زنجان اظهار کرد: سفر به استان زنجان به منظور شنیدن دیدگاه‌های بانوان فرهیخته شهر شور و شعور حسینی است.

 

حجت الاسلام محمد قمی با بیان اینکه جدی نگرفتن بانوان فرهیخته و صاحب اندیشه این استان، اشتباه بزرگی است، افزود: مکتب توحیدی اسلام به خوبی این حقیقت را رمزگشایی کرده که بنایی محبوب تر از خانواده نیست.

 

وی با یادآوری اینکه بانوان نقش مهمی در شکل‌گیری آینده جامعه و سبک زندگی افراد دارند، خاطرنشان کرد: پیش قراول سبک زندگی هر خانواده ای بانوان هستند.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به نقش زنان در تحکیم نهاد خانواده یادآور شد: زمانی می‌توانیم سلامت یک جامعه را جدی بگیریم که بانوان آن جامعه مسئله سلامت را جدی بگیرند.

 

به گفته حجت الاسلام قمی، قدرت گفتمان سازی بانوان مهم و اساسی است و معتقدیم ما باید در گفتمان سازی به قدری موفق باشیم که از لایه‌های ارتباطی ملموس و معمول خود فراتر برویم.

 

وی بهره مندی از جامعه پیشرفته را حق مسلم همه مردم خواند و گفت: دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات جلوه امروز گفتمان سازی است و دولت با آرای عمومی قدرتمند می شود.

 

به گفته این مسئول، حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات عامل مهم در شکل‌گیری دولتی قومی و مقتدر است و امروز گفتمان پیش برنده جامعه، حضور حداکثری در صحنه انتخاب است.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه همه باید به شرکت در انتخابات دعوت شوند، افزود: دولت هم باید در خدمت مردم بوده و بتواند گره از مشکلات مردم باز کند.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مختص عده خاصی نیست و با یک قیام دسته جمعی شکل گرفته است، گفت: بانوان باید برای حضور باشکوه و حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

 

این مسئول از قدرت گفتمان سازی بانوان به عنوان یکی از مهم‌ترین عنصر یاد کرد و یادآور شد: پیشرفت جامعه یک خیزش عمومی و اراده جمعی می‌خواهد که پیشرو این جریان باید بانوان باشند.

 

کد خبر 1065592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha