برگزاری جشن های دهه کرامت در بقاع متبرکه شاخص استان همدان

حجت الاسلام حسینی ، از برگزاری جشن های دهه کرامت در بقاع متبرکه شاخص استان همدان با رعایت دستور العمل های بهداشتی خبر داد.

حجت الاسلام «سید علی حسینی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان ضمن تبریک آغاز ماه ذی القعده و ولادت حضرت معصومه (س) و برادر گرامی‌شان امام رضا (ع)، گفت: نامگذاری این دهه تحت عنوان دهه کرامت؛ علاوه بر اینکه نوعی تکریم است، می‌تواند انگیزه‌ای برای شناخت بیشتر آن بزرگان علم و معرفت باشد.

 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان  افزود: ویژه برنامه جشن های دهه کرامت در بقاع متبرکه و شاخص استان از جمله امامزاده عبدالله، شاهزاده حسین و 12 بقعه متبرکه شاخص استان برگزار می شود.

 

وی  با بیان اینکه شیوع کرونا برنامه‌های حضوری را محدود کرده است، افزود: در این برنامه‌ها ضمن مولودی‌خوانی به سخنرانی حول محور بصیرت‌افزایی با حضور کارشناسان مذهبی پرداخته می‌شود.

 

حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: به‌منظور پیشگیری از شیوع کرونا برنامه‌ها با جمعیت اندک و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و بیشتر در حوزه کانال‌ها و گروه‌های مختلف بقاع برنامه‌های بصیرت‌افزایی اجرا می‌شود.

 

وی با بیان این مطلب که امام رضا(ع) مظهر صفات ناب الهی و خشنودی خداوند است، گفت: لازم است در دهه کرامت ارتباط عاطفی و قلبی اقشار مختلف به ویژه دختران و زنان با سیره و سلوک حضرت معصومه (س) بیش گذشته شود.

 

 

 

.

 

کد خبر 1065734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha