نخبگان نقش مهمی در ایجاد فضای مطالبه گری در جامعه دارند

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: یکی از مهم ترین نکاتی که باید مورد توجه نخبگان قرار گیرد فعال شدن فضای مطالبه گری در استان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در دیدار با جمعی از نخبگان علمی دانشگاه های استان با محوریت مشارکت حداکثری در انتخابات، اظهار کرد: نخبگان و فرهیختگان علمی در سطح جامعه ایرانی و اسلامی از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه استفاده از نخبگان و بهره مندی از نظر تخصصی کارشناسان در موفقیت نهادها و رسیدن به مقاصد متعالی موثر است، گفت: یکی از مهم ترین نکاتی که باید مورد توجه نخبگان قرار گیرد فعال شدن فضای مطالبه گری در استان است.

 

وی با تاکید بر تشکیل اتاق اندیشه ورزی جهت پیشرفت و توسعه استان با حضور نخبگان، ابراز کرد:  مقام معظم رهبری هموار بر فعال شدن فرهنگ مطالبه گری در سطح جامعه به ویژه نخبگان و دانشجویان تاکید داشته اند، هر فضای نقد منصفانه در فضای دوستانه و صمیمی  فراهم نشود، باید فضای مطالبه گری صحیح از مسئولان را مهیا کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه امروز دشمن  به دنبال ناامید کردن مردم از نظام است، افزود: دشمن در تلاش است تا با نا امید کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی، زمینه عدم حضور مردم در انتخابات را فراهم سازد، چراکه دشمنان هیچگاه در فکر رصد توانمندیها و خدمات نظام اسلامی نبوده و بی انگیزگی مردم به مشارکت در انتخابات را تنها راه موفقیت خود می دانند.

 

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: امروز توانمندیهای نظامی، رشد علمی کشور، ظرفیت های بالقوه خدادادی و عوامل انسانی تاثیرگذار و نخبه، تلاش دشمنان را در تاثیرگذاری بر نظام مقدس جمهوری اسلامی از راه تحریم و تبلیغات رسانه ای بی تاثیر کرده است اما باید آگاه بود که آنان امروز در انتخابات به دنبال شلیک تیر خلاص به ملت ایران هستند.

 

امام جمعه ایلام تصریح کرد:  با یاری خداوند متعال از اوایل انقلاب تا کنون توانسته ایم نام مقدس ایران اسلامی را در دنیا طنین انداز کنیم و قطعاً در انتخابات پیش رو نیز با مدد الهی و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، شاهد شکست دوباره دشمنان خواهیم بود.

 

 

کد خبر 1065794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha