سلسله وبینارهای «رضوی» ویژه فعالان کانون های مساجد برگزار می شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: سلسله وبینارهای دهه کرامت ویژه فعالان کانون های مساجد با حضور اساتید برجسته کشوری و بین المللی برگزار می شود.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: سلسله وبینارهای دهه کرامت ویژه فعالان کانون های مساجد با حضور اساتید برجسته کشوری و بین المللی برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این وبینار روز چهارشنبه 26 خردادماه از ساعت 11 با حضور دکتر بهنام صحرانورد از اساتید دانشگاه و داور همایش بین الملی گفتگو و مناظرات رضوی با موضوع دولت مطلوب در اندیشه رضوی برگزار خواهد شد.

 

این مقام مسئول یادآور شد: دومین وبینار نیز روز یکشنبه 30 خرداد ماه با حضور استاد عبدالقادر محمد بلو از کشور نیجریه طلبه جامعه المصطفی قم با موضوع وحدت امت اسلام در اندیشه رضوی خواهد بود.

 

سقاء افزود: علاقمندان برای حضور در این وبینار می توانند از طریق لینک https://www.skyroom.online/ch/setadmasajed/Ardebil پیگیر موضوع ها و مطالب باشند.

 

وی با بیان این مطلب که عموم مردم می توانند با حضور در این برنامه فرهنگی از آن بهره مند شوند، تاکید کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا این برنامه برای به صورت مجازی برگزار می شود تا اکثریت مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اعلام داشت: دهه کرامت از 22 خرداد ماه تا یکم تیرماه با شعار «خدمت کریمانه؛ گره گشایی به رسم اهل بیت (ع)» در حال اجرا است.

 

سقاء عنوان کرد: طبق سنوات گذشته فعالان کانون های مساجد نیز ویژه برنامه های دهه کرامت را در 9 محور اجتماعی، زیارت خوانی، سه شنبه های تکریم، قرآنی، کتابخوانی، فرهنگی هنری، امامزادگان، مساجد و فضای مجازی اجرا می کنند.

 

کد خبر 1065816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha