مشارکت در انتخابات حق ملت ایران و واجب عینی است

قاسمی گفت: مشارکت در انتخابات حق ملت ایران و واجب عینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار«علی قاسمی» در همایش بزرگ رای اولی‌ها (جشن تکلیف سیاسی) که به صورت حضوی در بیرجند و مجازی در شبکه شاد برگزار شد، اظهار کرد: خداوند متعال انسان را برای رشد و کمال مختار آفریده است و با اراده خود می تواند دنیا و آخرت باسعادتی داشته باشد.

 

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه راهنمایی و مشورت گرفتن در هر انتخابی ضرورت دارد، افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون ۲۷ انتخابات  برگزار شده است و ۹۸ درصد مردم به جمهوری اسلامی و ۹۵ درصد نیز به قانون اساسی رأی دادند.

 

وی ادامه داد: تمام امور را مردم ایران مستقیم از طریق صندوق رأی انتخاب می کنند و انتخابات در نظام اسلامی جایگاه و تاثیر ویژه ای دارد.

 

قاسمی با اشاره به اینکه دشمن در همه انتخابات ها شیطنت می کرد و در این دوره نیز بحث رأی ندادن را مطرح می کند، تصریح کرد: اگر با این حرف دشمن رأی ندهیم پس از مدتی می گویند نظام اسلامی بعد از ۴۲ سال به بن بست رسیده است چون پشتوانه مردمی ندارد.

 

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی انتخابات را حق ملت ایران و واجب عینی دانست و افزود: امروز دشمن تلاش می کند تا ایران را مانند عربستان وابسته کند اما مردم با حضور حداکثری خود  در انتخابات پیش رو مشت محکمی بر دهان استکبار می زنند.

 

کد خبر 1065938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha