حق انتخاب از مزایای مهم قانون اساسی است/ همه برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات اهتمام کنند

امام جمعه شهر نوش آباد گفت: حق انتخاب از مزایای مهم قانون اساسی است و هر فرد جامعه باید به بهترین شکل از این حق برای تعیین سرنوشت آتی خود بهره ببرد.

حجت الاسلام سید حسین علوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: مشارکت در انتخابات یک تکلیف مهم است و منجر به وحدت و نشاط اجتماعی می شود و بستری برای توسعه و پیشرفت است 

 

امام جمعه نوش آباد تأکید کرد: انتخابات میدانی است که باید همه ملت را یکپارچه به حضور حداکثری در آن تشویق کرد چرا که جلوه سیاسی و اجتماعی یک ملت از مسیر صندوق‌ های رای متجلی می‌شود.

 

حجت الاسلام علوی با بیان اینکه اداره امور کشور متکی بر اراده و آرای مردم است، خاطر نشان کرد: حق انتخاب از مزایای مهم قانون اساسی است و هر فرد جامعه باید به بهترین شکل از این حق برای تعیین سرنوشت آتی خود بهره ببرد.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهر نوش آباد اظهار داشت:  انتخابات در جمهوری اسلامی ایران مظهر اراده مردم است و حماسه سیاسی با حضور و مشارکت فعال در انتخابات محقق می‌شود.

 

حجت الاسلام علوی افزود: انقلاب اسلامی در برهه ای نیاز به ایثار جان و خون داشت اما اکنون نیاز به بیان و تبلیغ دارد، روحانیون، نخبگان، دانشگاهیان و فعالان اجتماعی باید برای تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اهتمام داشته باشند و معیارهای فرد اصلح را به مردم بشناسانند.

 

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس در ۲۸خرداد ماه برگزار می شود.

 

کد خبر 1065946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha