در سال تحصیلی جدید، ۲۰ هزار نوآموز سنجش می شود

به گفته مظفری، در سال تحصیلی جدید بیش از ۲۰ هزار نوآموز در پایگاه های ثابت و سیار در سطح استان مورد سنجش و ارزیابی قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر کل اموزش و پرورش استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، سنجش نو آموزان بدو ورود به دبستان از اول تیرماه سال جاری آغاز خواهد شد.

 

حسن مظفری ادامه داد: پیش بینی می شود در سال تحصیلی جدید بیش از 20 هزار نوآموز در پایگاه های ثابت و سیار در سطح استان مورد سنجش و ارزیابی قرار گیرند.

 

وی افزود: تمهید مقدمات برنامه سنجش اعم از مواد ضد عفونی کننده و اقلام بهداشتی برای تمامی پایگاهها، فراخوان نیروی انسانی جهت همکاری در برنامه سنجش و برنامه ریزی  لازم جهت برگزاری مراسم نمادین افتتاحیه در یکی از پایگاههای شهر زنجان و اقدام مشابه در سایر شهرستان های دارای پایگاه ثابت اعم از ابهر، خدابنده و خرمدره؛ از جمله موارد انجام یافته در خصوص سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان است.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: به منظور جلوگیری از رفت و آمد و رعایت پروتکل های بهداشتی، اعضای پایگاه هر منطقه از خود منطقه جذب شده است.

 

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان در پایان تصریح کرد: کارگاه های آموزشی و توجیهی جهت انجام سنجش برای 120 نفر به میزان 840 نفر ساعت به صورت قطبی در زنجان و ابهر برگزار شده و همچنین اعتبار به مبلغ 169 میلیون تومان جهت خرید اقلام بهداشتی، ابزار های مورد نیاز، پذیرایی نوآموزان، و ... توزیع شده است.

 

کد خبر 1065975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha