ساخت کلیپ بچه مسجدی ها با عنوان «ما می شویم» ویژه انتخابات

کلیپ «ما می شویم» به همت حوزه هنری خراسان شمالی و با هنرنمایی هنرمندان نوجوان مسجدی و اعضای کانون های مساجد با هدف شورآفرینی و فراخوان حداکثری آحاد مردم در پای صندوق های رأی ساخته شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ کلیپ تصویری سرود «ما می شویم» به همت حوزه هنری استان و با هنرنمایی  هنرمندان نوجوان و دانش آموزان عضو کانون های مساجد  در قاب تصویر نشست و نوجوانان حاضر  با اجرای این سرود ضرورت حضور در پای صندوق های رای را نغمه گر شدند.

 


براین اساس در این کلیپ هنرمندان گروه سرود نسیم ولایت  کانون فرهنگی و هنری مسجد انقلاب بجنورد، کانون فرهنگی و هنری محبان الزهرا(سلام الله علیها) اسفراین و نیز نوجوانان هنرمند گروه سرود پیروان ولایت  کانون تربیتی ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) آماده شده است.

 


محمد علی علی آبادی، کارگردان کلیپ «ما می شویم»، منیژه درتومیان، شاعر  و  رضا حصاری  آهنگسازی  و تدوین صدای این اثر را بر عهده دارند.

 


این اثر هنری با تلاش «علی نامور»، مربی گروه پیروان ولایت، «علی پولادی»، سرپرست و «علی رهنورد» مربی گروه نسیم ولایت و نیز قلی پور، سرپست و مربی گروه سرود کوثر ولایت آماده پخش شد.

 


گفتنی است، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به همراه سیزدهمین دوره رییس جمهوری و میاندوره ای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری 28 خردادماه برگزار می شود.

 


 

کد خبر 1065992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha