جشنواره هنرهای تجسمی در ملایر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ترکاشوند گفت: شهرستان ملایر امسال میزبان برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی استان همدان در مرداد ماه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ملایر «حجت الاسلام طالب ترکاشوند» امروز سه شنبه 25 خرداد  ماه در جلسه آموزشگاههای آزاد هنری با ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت:  به منظور تعامل هر چه بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و در راستای برگزاری هر چه باشکوهتر هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی استان همدان  این جلسه برگزار شده است

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با بیان اینکه این جشنواره ک در مرداد ماه به میزبانی شهرستان ملایر، برگزار می‌شود افزود: شور و حضر هنرمندان در این جشنواره باعث برگزاری موفقت تر این جشنوازره خواهد شد.

وی بر  حضور هنرمندان شهرستان و ارسال اثار به جشنواره تاکید  کرد و گفت: با توجه به انتشار فراخوان جشنواره و اطلاع رسانی به هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان امید است با همکاری هم بتوانیم میزبان خوبی برای هنرمندان استان باشیم.

گفتی است:  طبق گفته احمد رضا احسانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان جشنواره هنرهای تجسمی امید امسال با موضوع« امید و نشاط اجتماعی »و در سه بخش و  بخش ویژه در حوزه دفاع مقدس در سه بخش نقاشی پوستر و عکس در13 مرداد ماه به میزبانی شهرستان ملایر برگزار می شود.

 به گفته وی مهلت ارسال آثار به دبیرخانه تا دوم مرداد ماه اعلام شده و هر هنرمند می تواند با حداکثر ۳ اثر در مسابقه شرکت کند .

طبق گفته مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج روحیه امید و نشاط اجتماعی ارج نهادن به پدیدآورندگان آثار فاخر هنری و تبیین نقش هنر و هنرمندان و نقش  موثر آنها جامعه برگزار می‌شود.

کد خبر 1065997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha