جامعه دانشگاهی حضوری افتخارآفرین در آزمون بزرگ انتخابات خواهند داشت

حجت الاسلام طباطبایی با بیان اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری آن چیزی که موجب خوشحالی دشمنان می‌شود نباید از سوی ما انجام شود، گفت: تمامی مردم به‌ ویژه جامعه دانشگاهی در روز ۲۸ خرداد حضوری افتخارآفرین در آزمون بزرگ انتخابات خواهند داشت.

حجت‌الاسلام «سیدمحمود طباطبایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن تبریک دهه پر خیر و برکت کرامت اظهار کرد: من به عنوان یک ایرانی حتماً در انتخابات ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ همچون دیگر هموطنان عزیز این سرزمین پاک و مقدس شرکت می‌کنم، چون یک مسلمان هستم و در یک کشور اسلامی زندگی می‌کنم و مشارکت در امر تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در جامعه را وظیفه خود می‌دانم.

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: خداوند متعال در قرآن کریم فرموده ما سرنوشت ملت‌ها و کشورها را تغییر نمی‌دهیم، مگر آنکه خودشان در این خصوص تصمیم بگیرند و اراده کنند و انتخابات مظهر تعیین سرنوشت ملت و کشور است.

 

وی ادامه داد: همچنین امام علی(ع) در کتاب شریف نهج‌البلاغه فرموده‌اند که مسئولیت‌ها در نظام اسلامی امانتی است بر دوش صاحبان آنها و باید امانت ریاست‌جمهوری، مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در اختیار صاحبان شایسته آن و امینان جامعه قرار دهیم.

 

حجت‌الاسلام طباطبایی با بیان اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری آن چیزی که موجب خوشحالی دشمنان می‌شود نباید از سوی ما انجام شود، خاطرنشان کرد: امروز وقتی که هجمه‌های سنگین مخالفان و معاندان نظام را می‌بینیم که از تمامی ظرفیت‌های خودشان علیه کشور و مردم عزیزمان استفاده می‌کنند تا حضور مردمی در انتخابات کمرنگ باشد به این یقین میرسم که علی‌رغم تمامی مشکلات و کمبودها و نقدهایی که از مسئولان داریم، باید با وحدت و انسجام تمام در مسیر شادی دل رهبر عزیزمان و ناکامی بدخواهان ایران و ایرانی در انتخابات پیش رو شرکت کنیم.

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تأکید کرد: همه ما عضوی از خانواده بزرگ ایران هستیم مشارکت حداکثری در انتخابات به رفع و دفع مشکلات و شایعات کمک خواهد کرد و در این خصوص از تمامی مردم به‌ویژه جامعه دانشگاهی جهت رقم زدن یک افتخار دیگر در ایران اسلامی دعوت به عمل می‌آوریم و قطعاً حضوری افتخارآفرین در این آزمون بزرگ خواهند داشت.

کد خبر 1066059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha