سلامت نوآموزان خراسان شمالی در ۱۴ پایگاه سنجش می شود

رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی گفت: طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به مدرسه از هفته آتی آغاز و در این زمینه ۱۴ پایگاه فعال می شود.

«علی متقیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونا، شمار پایگاه های سنجش سلامت نوآموزان، امسال دو مورد افزایش یافته است.

 

رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: امسال قرار است بیش از 19 هزار نوآموز با مراجعه به پایگاه ها، در طرح سنجش شرکت کنند.

 

وی افزود: ثبت نام کلاس اولی ها بدون شرکت در طرح سنجش، تخلف است و بر اساس دستور العمل شیوه نامه ثبت نام، مدیران مدارس از ثبت نام کلاس اولی ها بدون داشتن گواهینامه خودداری می کنند.

 

رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی  گفت: 30 تا 36 نفر از کلاس اولی های سال تحصیلی 1401-1400 از سنجش بازمانده اند که در طرح سنجش امسال پذیرش می شوند.

 

متقیان اظهار داشت: خانواده ها با مراجعه به مدارس می توانند نسبت به نوبت گیری برای شرکت در طرح سنجش سلامت نوآموزان اقدام کنند.

 

وی درباره سنجش سلامت پیش دبستانی ها گفت: سلامت این قشر هم مورد ارزیابی قرار می گیرد و برآورد می شود 50 درصد از پیش دبستانی ها در طرح سنجش شرکت کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی های لازم انجام و تجهیزات مورد نیاز برای طرح سنجش سلامت نوآموزان خریداری شده است.

 

رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی گفت: اقلام بهداشتی مورد نیاز هم در پایگاه های سنجش سلامت وجود دارد و آماده پذیرش نوآموزان است.

 

 

 

کد خبر 1066061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha