عملیات سنگین رسانه ای دشمن برای تبدیل کاهش مشارکت به رفراندوم علیه نظام است

حجت الاسلام اجرایی، گفت: کاندیدا ها نباید نشخوارهای رسانه های استکباری را تکرار کنند، زیرا عملیات سنگین رسانه ای دشمن برای تبدیل کاهش مشارکت به رفراندوم علیه نظام است.

حجت الاسلام محمد حسین اجرایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:  مردم در انتخاب های بسیاری شرکت کرده اند و دشمن تلاش می کند که مردم را ناامید و در پای صندوق های رای شرکت نکنند و  مشارکت حداقلی داشته باشند.

 

امام جمعه هرسین افزود: بحث تحریم انتخابات یکی از کلید واژه های همیشگی رسانه ها مخصوصاً استکبار است برای اینکه مردم ما را مأیوس کنندآ القاء دروغین مهندسی انتخابات و مشخص بودن منتخب مردم و بی اثر بر شمردن رای مردم که متاسفانه برخی داخلی ها این کلمات را تکرار می کنند.

 

وی تصریح کرد: حتی برخی از کاندیدا هایی که شورای نگهبان برای آنها ارزش قائل شده است و آنها را تأیید کرده است آنها هم برخلاف مصالح نظام اسلامی و برای اینکه دو رأی بیشتر به آنها بدهند نظام را زیر سوال می برند که ما از شورای نگهبان که با قاطعیت برخورد کردند و مصلحت سنجی نکردند، اینجا آدم متوجه می شود که چرا شورای نگهبان سختگیری کرد و از قانون کوتاه نمی آید.

 

حجت الاسلام اجرایی خاطرنشان کرد: در مقابل ترفندهای دشمن چه باید کرد، اول باید دقت کرد در مقابله با ترفند های دشمن و در بیانات موضعگیری ها نباید وارد واکنش های عصبی و پاسخگویی های غرض ورزانه شد و همه باید مراقب باشند، مردم ما مصلحت های خود را می توانند تشخیص دهند و دیگر نمی شود کلاه بر سرشان گذاشت.

 

امام جمعه هرسین تصریح کرد: مصر هم پیمان با آمریکا و عربستان است و حجاب اجباری هم ندارند و کشورشان برای  توریست ها باز است اما ببینید چه وضعی دارند، شهر بزرگ اسکندریه در این کشور مدتی است که آب آشامیدنی ندارند و مرکز این کشور بعنی قاهره حدود ۲میلیون نفر از مردم این شهر شب ها را در قبرستان می خوابند و ما تا کی باید نفت خام را بفروشیم و کشور را بر اساس فروش نفت اداره کنیم چقدر باید مدیریت کشور ضعیف باشد، مشغول شدن به مسائل کم اهمیت و 8سال وقت این مردم را براساس برجام و نوکری آمریکا تلف کردن،هنوز هم به انتخابات نرسیده ایم هر روز می گویند این هفته دیگر تمام می شود اگر به ما در انتخابات رأی بدهید.

 

وی بابیان اینکه یکی از اقدامات مهم در مقابل دشمن تبیین است ، افزود: مردم ما باید برای هم تبیین کنند که کاهش احتمالی حضور مردم در انتخابات به خاطر دلخوری از عملکردهاست نا ناامیدی از اصل نظام و اینکه اگر مشارکت از ۵۰درصد کمتر شود اینها نشانه گله مندی از عملکرد است نه قهر با نظام.بنابر این گره زدن ۸ساله کشور به سیاست های خارجی و غفلت از ظرفیت های داخل باعث این مشکلات شده است.

و

کد خبر 1066064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha