عدم مشارکت در انتخابات حرکت در مسیر دشمنان است

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکهدشمنان نظام و انقلاب اسلامی مردم را به عدم مشارکت در انتخابات تشویق می کنند تا به اهداف شوم برسند، گفت: حضور مسئولان در بین مردم گره گشای مسائل و مشکلات است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، امام جمعه شهرستان ایوان در دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با مردم این شهرستان، اظهار کرد: حضور مسئولان گره گشای مسائل و مشکلات مردم است و هرچه این حضور پررنگ تر باشد مشکلات بیشتری از مردم حل خواهد شد.

 

حجت الاسلام« علی حیدری» با اشاره به ظرفیت های گسترده شهرستان ایوان، تصریح کرد: شهرستان ایوان دیار فرهنگ، هنر و فرهیختگی است، دیار حضور در صحنه های سیاسی، اجتماعی و حماسه و جهاد و شهادت است.

 

امام جمعه شهرستان ایوان با تاکید بر ظرفیت های آب و هوایی، منابع طبیعی و نیروی انسانی متخصص در این شهرستان، موانع موجود در مسیر پیشرفت و آبادانی ایوان را عدم برنامه ریزی و مدیریت ضعیف برخی مسئولین عنوان کرد و افزود: عدم حمایت و توجه کافی مسئولان استانی به مشکلات عمومی مردم و برخورد اغماض گونه با مسئولین متخلف در شهرستان ایوان از جمله عوامل مهم عقب ماندگی های موجود است.

 

وی ابراز کرد: دانست و اظهار داشت: رانت خواری افرادی که با حمایت برخی مدیران اجرایی استان ۸ میلیارد تومان وام اشتغال جوانان تحصیلکرده و بیکار ایوانی را به چپاول برده، بلعیدند و با آن کشتارگاهی به ارزش کنونی ۱۰۰ میلیارد تومان به نفع مطامع شخصی خود راه اندازی نموده و هر زمان که اراده میکنند اقدام به اخراج کارگران مینمایند خود گواه عقب ماندگی و مظلومیت شهرستان ایوان است.

 

حجت الاسلام حیدری یادآور شد: در کل کشور گرانی وجود دارد اما در بازار استان ایلام که شهرستان ایوان نیز از آن مستثنی نیست، گرانی های مضاعف حاکم است، از جمله پیاز ۴ هزار تومانی دزفول و اسلام آباد که در اینجا ۸ هزار تومان عرضه می شود تا رانت ۳ میلیارد تومانی روزانه  صنعت مرغ استان که از جیب مردم چپاول و به جیب برخی ها روانه می شود.

 

وی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این شهرستان، گفت: اولین اقدام مثبت نامگذاری تونل قلاجه به نام تونل کربلا و افتتاح آن توسط مسئولین شهرستان ایوان است، دفاع و حمایت مستمر از حقوق مردم در قبال مدیریت خسارت بار شهرستان ایوان، ایجاد فضای وحدت و تعامل با مسئولین مومن و خدوم که منجر به اعتماد مردم و کاهش سطح نارضایتی های عمومی شد.

 

امام جمعه ایوان افزود: مبارزه قاطع با فساد، انحراف و تضییع حقوق شهروندان، زمینه سازی سالم جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۹۸ که با مشارکت ۷۶ درصدی مردم شهرستان ایوان همراه بود، مبارزه با بیماری کرونا و تبعات گسترده آن، پیشگیری از بسیاری آسیب های اجتماعی و خودکشی و در نهایت تلاش گسترده برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ از جمله اقداماتی است که تلاش شد در شهرستان ایوان انجام شود.

 

وی با بیان اینکه رای ندادن یعنی ماندن در عمق دره نابودی و افتادن از دره ای به دره ای، از چاهی به چاهی و از سرابی به سرابی دیگر، تصریح کرد: چه رای بدهیم چه رای ندهیم انتخاب میکنیم، اما رای ندادن انتخاب ماندن در فقر، فلاکت، بدبختی و پذیرش نابودی است.

 

امام جمعه ایوان خاطرنشان کرد: دشمنان، ضد انقلاب و منافقین تروریست مانند گرگ زوزه میکشند، و آهنگ رای بی رای را زمزمه میکنند، بایستی به هوش باشیم آنها در کمین مردم نشسته اند، مردم را به عدم مشارکت در انتخابات تشویق میکنند تا شاهد نابودی مملکت باشند.

کد خبر 1066103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha