فساد ستیزی از شاخصه‌های اصلی انتخاب مردم باشد

حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی گفت: اهتمام برای حل مشکلات مردم، مردمی بودن و فساد ستیزی می‌تواند از اصلی‌ترین شاخصه‌های انتخاب اصلح باشد.

«حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: امروز مردم نیازمند نماینده‌ای فساد ستیز و مردمی هستند که بتواند حق مردم را ستانده و فساد را در جامعه ریشه‌کن کند.

 

 نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی افزود: ما الگوهای بسیار محکم و استواری داریم که می‌توانیم با تاسی از فرمایشات آن‌ها بهترین مسیر را انتخاب کنیم.

 

 وی اضافه کرد: شاخصه‌های انتخاب اصلح بارها و بارها توسط امام راحل و مقام معظم رهبری ریز به ریز تبیین شده‌اند و مردم نیز باید با تکیه‌بر فرمایشات این دو بزرگوار در انتخاب بهترین فرد با تفحص و تحقیق گام بردارند.

 

 این مسئول خاطرنشان کرد: علاوه‌بر انتخاب اصلح باید تلاش کنیم که شاهد حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باشیم تا بار دیگر فتنه دشمنان را در نطفه خفه کنیم.

 

امام‌جمعه ارومیه مردم را اصلی‌ترین عنصر انتخابات عنوان کرد و گفت: انتخابات از مهم‌ترین مسائل یک نظام است و مردم نیز با حضور خود باید به جهانیان نشان دهند که همواره پشتیبان ولایت‌فقیه بوده و خواهند بود.

 

 قریشی خاطرنشان کرد: دشمنان از هر فرصتی برای نفوذ به مسائل سیاسی و اجتماعی مردم ایران استفاده کردند که خوشبختانه تا امروز به دلیل بصیرت و آگاهی مردم و مسئولان نتوانسته‌اند کاری از پیش ببرند و امیدواریم این انتخابات نیز تودهنی محکمی برای این توطئه‌ها و فتنه‌ها باشد.

کد خبر 1066105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha