نسبت به انتخابات پیش رو باید نگاه فرصت مدارانه داشت

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور گفت: باید نسبت به این تغییر نگاه فرصت مدارانه داشت؛ اتفاقی که کمک می کند تا بتوانیم بخشی از کاستی های گذشته و افق گشایی های پیش رو را تصحیح و تسریع کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حسین تاریخی، سه شنبه(25 خرداد) در گردهمایی تشکل های دانش آموزی کشور از مزار شهید سلیمانی گفت: این تشکل ها امروز با سخنان خود حضور پرشور خود در انتخابات را به آحاد ملت ایران اعلام کردند.

 

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور با اشاره به اینکه شهید سلیمانی مظهر مقاومت و همبستگی است و با اقدامات  و فعالیت های خود توانست در کل کشور تحول و تحرک ویژه ای ایجاد کند؛ افزود: در این مقطع زمانی، فرصت ویژه ای برای همه مردم است تا با تغییری که در دولت مردان خود ایجاد می کنند نور تازه ای در کشور بدمند.

 

 

وی ادامه داد: در انتخابات و تغییری که در دولتمردان ایجاد می شود لزوماً مسئله رقابت سیاسی مطرح نیست بلکه بخش جدی آن مربوط به تغییری است که اتفاق می افتد و این تغییر همیشه با اتفاقات مثبت همراه بوده است.

 

تاریخی تأکید کرد: باید نسبت به این تغییر نگاه فرصت مدارانه داشت؛ اتفاقی که کمک می کند تا بتوانیم بخشی از کاستی های گذشته و افق گشایی های پیش رو را تصحیح و تسریع کنیم.

 

تاریخی اظهار کرد: یکی از کسانی که در کنار رأی اولی ها، می تواند نقش جدی در این انتخابات ایفا کند؛ تأثیرگذاری دانش آموزانی است که حتی رأی ندارند اما می توانند در فرصت انتخابات تأثیرگذار باشند زیرا تجربه کردیم اتفاقاً نوجوانان وقتی به میدان آمدند، فرصت تأثیرگذاری آنان در اتفاقات بزرگ سیاسی کشور نه تنها به اندازه بزرگسالان، بلکه گاهی پررنگ تر از آنان هم بوده است.

 

وی اعلام با صلابت حضور دانش آموزان در انتخابات را حاکی از حساسیت و امیدواری آنان نسبت به آینده کشور دانست و گفت: از همه مردم عزیز غیرتمند مقاوم در سراسر ایران اسلامی برای حضور پای صندوق رأی دعوت می کنیم.

 

 

رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان هم حضور در انتخابات را تدام راه امام و شهدا و تداوم راه شهید سلیمانی دانست و افزود: از همه مهمتر امنیت و آینده کشور با برگزاری انتخابات تضمین می شود.

 

وی ادامه داد: خانواده دو میلیونی جمعیت هلال احمر کشور که همیشه دوشادوش مردم و رهبری و باعث آرامش مردم بوده و در تمام بحران ها و برنامه های فرهنگی و اجتماعی حضور داشته، به ویژه رأی اولی ها در ساعات اولیه رأی گیری حضور خود را نشان خواهند داد و آری دیگری به نظام خواهد گفت.

کد خبر 1066115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha