احیای جمهوری اسلامی بزرگترین دستاورد امام(ره) برای نجات جامعه بود

امام جمعه آران و بیدگل گفت: حاکمیت اسلام و احیای جمهوری اسلامی از بزرگترین دستاوردهای امام راحل (ره) برای نجات جامعه بود و این زمانی اتفاق افتاد که خود مردم آماده تغییر شرایط شدند و به صحنه آمدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در نشست سیاسی و بصیرتی انقلاب در پایگاه ویژه گردان ۱۱۷ امام حسین (ع) آران و بیدگل گفت: موفقیت انقلاب و اسلامی شدن آن پس از سال ها حکومت ظلم و جور و طاغوت در گرو حضور مردم و خواست قلبی آنها اتفاق افتاد و مردی از جنس اولیاء این کار را به سرانجام رساند.

 

امام جمعه آران و بیدگل در این نشست به برخی مسائل روز و انقلاب اشاره کرد و گفت: حاکمیت اسلام و احیای جمهوری اسلامی از بزرگترین دستاوردهای امام راحل (ره) برای نجات جامعه بود و این زمانی اتفاق افتاد که خود مردم آماده تغییر شرایط شدند و به صحنه آمدند.

 

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: احیای دین به معنای کمال آن از قبیل جهاد، نماز و روابط اسلامی با کشورهای مسلمان منطقه پس از انقلاب به شکل واقعی شکل گرفت ، چیزی که در حکومت های قبل چیزی از آن به چسم نمی آمد و اگر هم بود به شکل ظاهری و ناقص عمل می شد که رنگ و بوی اسلامی کاملی نداشت.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل تصریح کرد: دومین گام امام راحل حاکمیت اسلامی بود، در زمان بسیاری از امامان چیزی به نام حاکمیت دینی وجود نداشت و بیشتر در دستگاه های ظلم و جور بود که امامان به تبلیغ و گسترش اسلام دست می زدند و حاکمیت واقعی و آزادانه اسلامی وجود نداشت ، در زمان قبل از انقلاب حاکمیت اسلامی وجود و معنایی نداشت.


حجت الاسلام سلیمانی افزود: اینکه آمریکا و اسرائیل الان اینقدر زبون  و ذلیل شده اند و اسرائیل غاصب در جنگ اخیر بدون هیچ پیش شرطی با فضاحت از مناطق فلسطینی خارج شد نشان حاکمیت دینی و سیاست اسلامی و کمک های ایران برای تجهیز این کشور مظلوم است که تا چند سال پیش با دست خالی و سنگ مبارزه می کردند ولی الان با کمک جمهوری اسلامی با موشک های پیشرفته خواب را بر آنها حرام کرده اند. 

 

امام جمعه آران و بیدگل تصریح کرد: برای برقراری کامل حاکمیت اسلامی باید همه در میدان باشیم و یکی از همین میدان ها انتخابات است، خداوند تبارک و تعالی در قرآن کریم می فرماید: ما تا زمانی که مردم نخواهند هیچ تغییری به وجود نمی آوریم و باید خود مردم دنبال راه درست و تغییر باشند، انتخاب درست و آگاهانه زمینه ساز ظهور است و باید با سرمشق و راه امام و سردار سلیمانی به حاکمیت کامل اسلام و دین کمک کرد این بزرگترین کمک من و شما به انقلاب است.

 

حجت الاسلام سلیمانی اظهار داشت: در انتخابات باید به دنبال افراد جهادی و کاری باشیم تا دوباره این قطار انقلاب به ریل برگردد و سرعت بگیرد، رای دادن یک مرحله و وظیفه است ولی مهمتر رای به اصلح است ، باید برای فردای بهتر انتخاب درست داشته باشیم.

 

در ادامه این مراسم سرگرد محسنی مقدم در سخنانی به اهمیت انتخابات اشاره کرد و گفت: امروز رای دادن و پای صندوق آمدن لبیک به امام، رهبری و سردار سلیمانی بزرگ است، هر برگه رایی که در صندوق بریزیم همچون تیری است که به قلب استکبار و دشمنان داخلی و خارجی زده ایم.

 

وی افزود: سعی کنیم ضمن حضور در انتخابات کاندیدایی انتخاب کنیم که با آرمان های انقلاب ، امام و رهبری همسو باشد و کمک کند عزت ایران و اسلام در دنیا بیشتر شود و از هیچ قدرتی نترسد، حکومتی که پشتوانه مردم را داشته باشد نباید از بزرگترین ابرقدرت ها هراس داشته باشد، ترسیدن و امتیاز دادن به دشمن در امتداد انقلاب و سردار سلیمانی ها نیست.


این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: باید سعی کنیم در این چند روز مانده تا انتخابات از توان خود برای روشنگری و تهییج مردم و به خصوص جوانان برای حضور دشمن شکن در پای صندوق رای استفاده کنیم و این را جهاد بدانیم، به طور قطع این کار بزرگترین خدمت به ایران و اسلام است و معنی واقعی آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند این است که مردم با حضور خود راه و مکتب انقلاب را ترسیم کنند و در کنار رهبری قدم بردارند./

کد خبر 1066161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha