۳۴۵ خانوار عشایری فارس در هفته جهاد کشاورزی از آب پایدار سالم و بهداشتی برخوردار می شوند

بهرامی گفت: با بهره برداری از چهار پروژه عمرانی در مناطق مختلف عشایری فارس در هفته جهاد کشاورزی ۳۴۵ خانوار عشایری از آب پایدار سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح الله بهرامی»، امروز (سه شنبه 25 خرداد) از افتتاح پروژه های  عمرانی در مناطق عشایری فارس به مناسبت هفته جهاد کشاورزی خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: چهار پروژه عمرانی درحوزه تامین آب پایدار به صورت مجتمع های آبرسانی درمناطق عشایری فارس در این هفته افتتاح خواهد شد.

مدیرکل امور عشایر فارس افزود: هفته جهاد کشاورزی امسال «جهاد کشاورزی، پشتیبانی از تولید، امنیت غذایی» نامگذاری شده است و با بهره برداری از چهار پروژه عمرانی در مناطق مختلف عشایری فارس 345 خانوار عشایری از آب پایدار سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد. 

وی اضافه کرد: برای اجرای این پروژه ها بیش از هفت میلیارد تومان از محل اعتبارات بند «ه» تبصره چهار ملی و استانی هزینه شده و شامل حفر و تجهیز چاه، برق رسانی، انتقال آب، احداث مخزن و شبکه توزیع هستند.

بهرامی تاکید کرد: اجرای این طرح ها موجب تثبیت زندگی عشایر، افزایش سطح برخورداری و حمایت از اشتغال بیش از یک هزار نفر از عشایر استان خواهد شد.

کد خبر 1066164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha