ضرورت جبران عقب ماندگی های آموزشی و تربیتی دانش آموزان احساس می شود

خدابنده با تاکید بر اینکه با توجه به نقش الگویی رفتار، گفتار و کردار معلم، هیچ چیز و هیچ کس جای خالی معلم را پر نخواهد کرد، گفت:ضرورت جبران عقب ماندگی های آموزشی و تربیتی دانش آموزان بیش از پیش احساس می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «قاسمعلی خدابنده» امروز(۲۵ خرداد) در مراسم تفاهم نامه سه جانبه فی مابین آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان و بسیج دانشجویی استان ضمن تبریک دهه کرامت و دعوت به مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه اظهار داشت: با توجه به تعطیلی کلاس‌های درس حضوری دانش آموزان به سبب شیوع ویروس کرونا، ضرورت جبران عقب ماندگی های آموزشی و تربیتی دانش آموزان بیش از پیش احساس می شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با تاکید بر اینکه با توجه به نقش الگویی رفتار، گفتار و کردار معلم، هیچ چیز و هیچ کس جای خالی معلم را پر نخواهد کرد، گفت:دانشگاه فرهنگیان و بسیج دانشجویی استان در جهت جبران بخشی از عقب افتادگی های تحصیلی و تربیتی دانش آموزان با استفاده از ظرفیت دانشجو معلمان پیشقدم شده اند تا با استفاده از بستر مناسبی که ادارات آموزش و پرورش سطح استان فراهم خواهند نمود گام مثبتی در این مسیر بردارند.

 

خدابنده با اشاره به اینکه اجرای این طرح جهادی با انگیزه قلبی و درونی دانشجو معلمان همراه است لذا اثربخشی بیشتری را به همراه خواهد داشت، افزود: این طرح یک دوره کارآموزی و تجربه اندوزی مطلوب برای دانشجو معلمان است تا به واسطه تبادل اطلاعات و تجربیات با معلمان با سابقه و همچنین حضور در فضای مدارس خود را برای آینده و حضور در کلاس های درس مهیا سازند.

 

در ابتدای جلسه «سیدکمال الدین حسینی» با اشاره به تعاملات مثبت و سازنده فی مابین آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان استان گفت: اجرای این طرح مزایا فراوانی را در تمامی ابعاد برای دانش آموزان، دانشجومعلمان، آموزش و پرورش، بسیج دانشجویی و دانشگاه فرهنگیان به همراه خواهد داشت.

 

معاون هماهنگی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی با اشاره به ابلاغ این طرح به تمامی پردیس ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان سطح استان گفت: مقدمات اجرا این طرح فراهم شده است و در تابستان ۱۴۰۰ تحقق عینی خواهد یافت.

کد خبر 1066166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha