آمادگی صددرصدی نیروی انتظامی ورامین برای انتخابات ۲۸ خرداد ماه

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ورامین گفت: برای انتخابات ۲۸ مرداد ماه نیروی انتظامی شهرستان ورامین آمادگی صددرصد حراست از صندوق های رای را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، پیش از ظهر امروز و در ایام فرخنده دهه کرامت، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ورامین به همراه به روئسای کلانتری های این شهرستان با امام جمعه موقت ورامین دیدار کردند.
سرهنگ جعفر بیرانوند فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ورامین دراین دیدار با تشکر از حمایت های امام جمعه محترم از نیروهای نظامی و انتظامی گفت: از ابتدای سال جاری نیروی انتظامی طرح های پاک سازی نقاط آلوده شهرستان که بیشترین وقوع جرم داشته اند را اجرایی نموده است که رضایت مردمی نسبت به اجرای این طرح را در پی داشته است.

وی در خصوص آمار ماموریت های صورت گرفته توسط این نیرو در شهرستان ورامین نیز بیان کرد: بیش از 60 هزار مراجعه حضوری به مراکز انتظامی از ابتدای سال جاری و 22هزار تماس با فوریت های  ۱۱۰ انجام شده است که با توجه به کمبود نیروی انسانی در فرماندهی انتظامی شهرستان ورامین تمام این ماموریت ها با مدت زمان کم و اجرای موفقیت آمیزی صورت گرفته است.
فرمانده انتظامی شهرستان ورامین با ذکر این نکته که خوشبختانه تاکنون مشکل جدی امنیتی در سطح شهرستان مشاهده نگردیده است اظهار داشت: در مدت سه ماه سال جاری 700 سارق شناسایی و دستگیر شده اند که بزرگترین آنها باند سارقین منازل و سرقت به عنف بود که غیر بومی شهر ورامین بودند و طی 19 فقره سرقت توانسته بودند بیش از چهار میلیارد تومان سرقت  را انجام دهند که از این باند مقادیری سلاح نیز کشف و ضبط شد.
سرهنگ بیراوند گفت: برخورد با خورده فروشان مواد مخدر یکی از مطالبات جدی مردم است که در این رابطه ۱۶۰نفر دستگیری خورده فروش مواد مخدر و 166 معتاد متهاجر را نیز دستگیر کرده ایم.
عضو شورای تامین شهرستان ورامین با اخطار جدی به اراذل و اوباش سطح شهرستان در برخورد جدی نیروی انتظامی با آنها عنوان کرد: از سال قبل طرح برخورد با اراذل و اوباش در شهرستان ورامین بصورت جدی آغاز شده است که در این رابطه با شناسایی افرادی که سابقه شرارت و ایجاد ناامنی داشته اند ضمن دستگیری تحویل مراجع قضایی شده اند و بازهم ضمن اخطار به افرادی که ایجاد ناامنی را برای خود تفریح و شغل محسوب می کنند اعلام می کنیم که امنیت و آسایش مردم عزیز خط قرمز پلیس می باشد و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.
وی در پایان با تقدیر از ادارات و نهادها در همکاری با این نیرو در سطح شهرستان بیان کرد: خوشبختانه تعاملات خوبی با نهادها و ادارات دیگر درشهرستان ورامین وجود دارد، و امیدواریم در روز جمعه و همزمان با انتخابات 28 خرداد، بتوانیم به نحو احسن حراست از صندوق های رای را توسط نیروی انتظامی مثل همیشه داشته باشیم  و همچنین انتخابات باشکوه در کشور عزیزمان با حضور حداکثری مردم با بصیرتمان شاهد باشیم.

کد خبر 1066188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha