همه امکانات لازم برای برگزاری انتخاباتی پر شور  فراهم است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد از آماده سازی همه امکانات لازم برای برگزاری انتخاباتی پر شور در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «آذر صفائی نیا» امروز (۲۵ آذر ماه) با بیان اینکه مسئولان کمیته ها، نسبت به تمهید مقدمات، پیگیری امور مرتبط و نیازسنجی امکانات اقدام لازم را انجام داده اند، اظهار کرد: همه تلاش خود را به کار گرفته ایم تا تمام امکانات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه فراهم شود.
 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توصیه ها و تدابیر لازم و تامین امکانات، فرمانداران در حین برگزاری انتخابات مسئله بیماری کرونا را به خوبی مدیریت می کنند.
 

وی با تاکید بر آمادگی کامل خودرویی و زیرساخت های ارتباطی برای برگزاری انتخابات در استان، تصریح کرد: دستگاه های اجرایی با امکانات خود پشتیبان برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد هستند.
 

صفائی نیا با بیان اینکه سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر و مجلس شورای اسلامی در شهرستان های باشت و گچساران را داریم، گفت: با این نگاه که اساس فرآیند برگزاری انتخابات امر مهمی است، برای هرچه بهتر برگزار شدن آن همه امکانات دستگاه ها به کار گرفته می شود.
 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هر آنچه که در الکترونیکی شدن انتخابات برای سلامت، سرعت، امنیت و مدیریت انتخابات از سوی ستاد انتخابات کشور به ما اعلام شده را در این استان فراهم کرده ایم.
 

وی تصریح کرد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دلیل شرایط بیماری کووید -۱۹ حفظ سلامت و جان مردم  را در برگزاری و اجرای انتخابات اولویت نخست می داند و بر حضور پرشور مردم در پای صندوق های اخذ رای با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی رای دهندگان، مجریان و مجموعه دست اندرکاران انتخابات تاکید جدی دارد.
 

صفائی نیا به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ تاکید کرد و گفت: مشارکت و حضور درانتخابات بسیار مهم بوده و اهمیت سلامت و جان مردم  در اولویت نخست قرار دارد.
 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پک های بهداشتی حاوی ژل و ماسک در اختیار تمامی شعب قرار می گیرد و نماینده حوزه بهداشت در این مکان ها مستقر هستند.
 

وی تصریح کرد: با اینکه امکانات بهداشتی برای مجموعه برگزار کنندگان انتخابات در نظر گرفته شده، اما پروتکل های بهداشتی باید به خوبی رعایت شود.
 

صفائی نیا با اشاره به اینکه در دور قبلی انتخابات ۹۲۰ شعبه پیش بینی شده بود، عنوان کرد: برای سلامت و رفاه حال مردم و تسریع در اخذ رای در این دوره از انتخابات ۸۰ شعبه به شمار شعب اخذ رای در استان افزوده شد.
 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه ریزی های لازم انتخاباتی کشور در شرایط همه گیری کرونا تدبیر و اعلام شده و اجرای الکترونیکی انتخابات در مناطقی معین، تغییر در شیوه های اخذ آراء مردم مانند عدم ضرب انگشت و نحوه شمارش آرا، نحوه بازرسی در انتخابات، افزایش شعب اخذ رای، وجود ناظران سلامت و پک های بهداشتی به منظور وضعیت کرونایی مد نظر قرار گرفته است.
 

کد خبر 1066199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha