استقرار کمیته امنیتی ویژه در شهر صدرا برای برگزاری انتخابات امن

امیری گفت: قبل از آغاز انتخابات، کمیته امنیتی ویژه ای در شهر صدرا مستقر خواهد شد تا از برگزاری سالم و امن انتخابات در این شهر اطمینان حاصل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا امیری»، امروز (سه شنبه 25 خرداد) با تاکید بر تامین سلامت برگزاری انتخابات در شهر صدرا در جمع خبرنگاران گفت: نیروهای انتظامی و امنیتی، تدابیر خاصی برای برگزاری انتخابات در شهر جدید صدرا در نظر گرفته اند.

فرماندار شهرستان شیراز افزود: بدین ترتیب، قبل از آغاز انتخابات، کمیته امنیتی ویژه ای در شهر صدرا مستقر خواهد شد تا از برگزاری سالم و امن انتخابات در این شهر اطمینان حاصل شود.

وی اضافه کرد: شهر صدرا دارای 96 داوطلب شورای شهر بود که پس از بررسی های مختلف و گذراندن مراحل قانونی و پس از اعمال آخرین تغییرات و انصراف ها در حال حاضر دارای 47 نامزد قطعی انتخابات شورای شهر است و تعداد شعب اخذ رای نسبت به انتخابات قبل افزایش 2 برابری داشته و به 51 شعبه رسیده است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز با اشاره به لیست شعب انتخاباتی در این شهر بیان کرد: لیست شعب اخذ رای علاوه در رسانه ها و فضای مجازی و انتشار نسخه های کاعذی در اماکن پرتردد شهری، در نرم افزار اینترنتی «شعبه یاب» نیز درج شده است.

وی اعلام کرد: کمیته نظارت بر تبلیغات در شهرستان در قالب تیم هایی در مناطق مختلف شهرستان از جمله صدرا بر کار تبلیغات نامزدها و ستادهای انتخاباتی نظارت می 

کد خبر 1066206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha